'הגויה' טובה לבריאות שלכם!

הפרי הזה אמנם לא ממש מצוי באזורינו אבל הוא עושה פלאים בכל מה שקשור לסרטן, סוכרת, זיהומים וניקוי הכבד. מה שנותר הוא פשוט להשיג אותו ולצרוך אותו באופן קבוע על בסיס יומי (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
במשך שנים הוכיח את עצמו פרי הגויה המכונה גם 'המילון המר' כבעל סגולות רפואיות נפלאות... הפרי הזה הינו טעם מר ונראה כמלפפון בעל גבשושויות הוא גדל באזורים אקלים חם ומיקומו באסיה ודרום אמריקה. ד"ר פרנק שלנברג הינו מומחה בתחום האנטיאייג'ינג, ומומחה ברפואה טבעית הביא למודעות נפלאותיו של הפרי המופלא הזה. הפרי מצוי בהודו, אסיה וחלקים בדרום-מזרח ארצות הברית.

הוא טיפל בחולי סרטן הלבלב שהגיעו אליו במרכיבי הפרי הטבעיים, ולטענתו המילון בלם ביעילות את התפתחות גידולם של תאים סרטניים, לפי דבריו כפי שאמר באחד מהראיונות שנתן לתקשורת בארה"ב הוא טוען כי תמיסה של כ-5% מיץ לימון יכולה למנוע סרטן הלבלב, פרי זה מונע היוצרותםם של תאים סרטניים בכ- 90% ההשפעות של הפרי הזה נבדקו באופן יסודי באוניברסיטת קולורדו, התוצאות היו מפתיעות והראו ירידה של כ- 64% בגידולי הלבלבל וגודלם. במחקר נצפה גם כי הפרי מהווה תרופה עבור זיהומי עור, לחץ דם, אסתמה וכאבי בטן, ומסייע בסימטומים של סכרת וגורם לאיזונה.

התועלות הנוספות שפרי הנזקפות לסגולותו של פרי זה: משפר סיבולת ורמת אנרגיה, מהווה מקור מצויין לחומצה פולית, עשיר בפוליפפטיד, פיטונוטריאנטים האחראי להפחתת רמת הסוכר בדם. בפרי מצוי קריטנין המגביר את צריכת הגליקוגן והגלוקוז בכבד ברקמות ובשרירים הוא אחראי לירידת רמת הסוכר בדם ויעיל מאד לחולי סכרת.

למיץ הגויה יש יתרונות גדולים כגון: מנקה זיהומים, משפר את הראיה מכיל כמויות גדולות של בטא קרוטן, מטהר את הכבד ומקל על דלקות פרקים ומגביר זרימת דם. יש לפרי זה עוד יתרונות רבים מה שנותר כעת הוא להשיג אותו.. בהצלחה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית