המשקה הפשוט שיעזור לך להשיג בטן שטוחה

שומן בטני הוא אחד השומנים המסוכנים ביותר, וגם הכי פחות נעימים. אם את ממש רוצה בטן שטוחה לפסח הקרב, כדאי שתתחילי לשתות את המשקה הזה כל יום והתוצאות נפלאות (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
הדיאטה מנקרת בראשך ונכרת בבטנך, את אינך מוצאת זמן להתחיל דיאטה ובטח לא עכשיו שאת מנקה לפסח. יש פתרון, משקה פלאים יעזור לך להשיג בטן שטוחה עד לפסח הקרוב. השומן הבטני יוצר מראה של 'גלגלי הצלה' כתוצאה מתזונה לא מאוזנת, שינויים הורמונאליים, חוסר שינה ואכילת מזונות מעובדים וצריכת סוכרים בכמות גדולה ומיותרת.

אם את ממש רוצה להפתר מהשומנים הללו, הכיני לך את המשקה הבא, שימי אותו במקרר ופשוט תשתי כל יום כוס, התוצאות נפלאות.

פטרוזיליה וכוסברה

עלים ירוקים אלו מפוצצים בויטצמינים שחיוניים עבורך, הם עשירים במינרלים וויטמינים, ובנוגדי חימצון, וחיוניים מאד עבור בריאותנו, טוחנים אותם.

לימון

לימון הפלא, מרזה ומנקה, עשיר בויטמין C ומסייע בעיקר למערכת העכול, מזרז פעילות מעיים ומקה, שורף שומנים בצורה יעילה, מאזן את רמת החומציות, ומסייע בהורדת הנפיחות.

ג'ינג'ר

עשיר בויטמינים מקבוצת B, מכיל מינרלים חשובים: מגנזיום, ברזל, סידן. נחשב כמאיץ חילוף חומרים וממיס שומנים.

אלוורה

משמשת כמקור עשיר לויטמינים ומינרלים, מסייע במניעת הליכים דלקתיים, ונחשב כצמח מנקה ויעיל בצמצום הצטברות נוזלים.

מלפפונים

בשל ריבוי הנוזלים המצויים במלפפון בכ- 90 אחוז, וערכו הקלורי הדל, הוא מסייע בזירוז הליך הירידה, הוא משפר את פעילות מערכת העיכול ומסיע בניקוז הנוזלים.

יוצרים משקה מכל הרכיבים ופשוט שותים פעם ביום, התרכובת הזו תעזור לך לנקות את השומנים המיותרים. גם לגוף שלך מגיע ניקיון...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית