עונת החתונות

בשורה מהפכנית: תיעוד האירוע בקונספט שייבחר מראש

הסוף לבלבול וחוסר תקשורת בין הספקים: חברת אינספאייר עם בשורה משמעותית למתחתנים: תיעוד האירוע כולו בווידאו וסטילס ועיצוב מלא של החומרים תחת קורת גג אחת ובקונספט שייבחר מראש (צילום)

איזה וידאו ואלבום חתונה הכי מתאימים לכם? (צילום: אינספאייר)

צוותי הצילום, ההסרטה, העריכה והעיצוב באינספאייר כשמם כן הם - מעוררי השראה. עיצוב האלבום, עריכת הקליפ והנראות הכללית גורמת למזכרות מהאירוע לייצר תחושה כאילו הכל קורה עכשיו בזמן אמת, בחדות בלתי ניתנת לתיאור. הרגעים שתקלוט המצלמה, החיוך, המבט, הדמעה, האושר, הריקוד ושבירת הכוס יערכו לווידאו וקליפ, ולאלבום אותנטי שמזכיר בכל רגע את האירוע.

רבקי ברגמן, בעלים באינספאייר משתפת: "אני באה מעולם העיצוב ושם ההכשרה שלי. במהלך השנים למדתי גם צילום ועבדתי עם מיטב הצלמים בישראל, ערכתי ועיצבתי אלבומי חתונה ללקוחות נרגשים. שנים במסלול הזה דייקו אצלי את הצורך של הלקוח במוח אחד שיוביל את התיעוד מתמונות ועד וידאו עיצוב ועריכה. כשיש קונספט והוא כתוב מראש והצוותים מכוונים אליו – התוצאה בהתאם".

באינספאייר תקבלו שירות בלעדי במסגרתו, לאחר שלב בחירת התמונות, תשבו לפגישה אישית עם המעצבת של האלבום ורגע לפני ירידה לדפוס כדי לבחון את התוצאה של העיצוב בעיניי הלקוח.

חוויית לקוח נוספת באינספאייר: המשפחה מגיעה למשרדי החברה לצפות בווידאו ובתמונות בצוותא ולהיזכר ברגעים המרגשים. כדאי להביא פופקורן!

"בעבר התמונה הייתה נקבעת בלחיצה, היה קשה לרטש ולעבד באמצעות תוכנות, ולכן היו מצלמים, מפתחים ומתפללים לטוב" אומרת רבקי, "בעידן הטכנולוגי של ימינו, לוחצים על כפתורים ואפקטים של המצלמה ללא הרף והכל והכל בר שינוי ושדרוג. רוב העבודה מתבצעת באמנות ומול תוכנות עדכניות. התוצאה היא תוצר של יד מקצועית שנוגעת בתמונות ברגש ובמחשבה ומביאה אותן לדרגה מקסימלית ולעיצוב וירטואוזי".

זוגות שסוגרים עם אינספאייר מקבלים חבילה עם צלם / צלמת / גם וגם, צילומי סטילס ווידאו, סיורי חוץ וצילומי סטודיו לפי סגנון ובקשת הלקוח. בהתאם לזה ייערכו גם האלבום והקליפ בסגנון רומנטי / וינטג' / חדשני / קלאסי ועוד אפשרויות שלפיהן יצולם האירוע, מראש. אפס הפתעות.

הורים שחיתנו חוזרים לעבוד עם אינספאייר, בזכות המוצר המרהיב והשירות האישי, בזכות היופי והקריאייטיב העיצובי, בגלל ההשראה. הזוגות, מאושרים מהתוצאה המרהיבה, ולא פחות מהחדשנות והשירות הבלתי מתפשרים. מזל טוב, בקרוב אצלכם!

טלפון: 2461* | אהרונוביץ 10 מרכז רימונים, בני ברק

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית