כך תארגנו בר מצווה בנחת

יש לכם אירוע? חתונה? בר מצווה? איך נערכים וממה מתחילים? ראשית מזל טוב ואחרי שהבנתם שמדובר בשמחה אז נא להתייחס בהתאם ולא להפוך כל משימה למאמץ או למריבה (מדור טיפים mame)

אילנה בן משה | כיכר השבת |
הדבר החשוב ביותר זה להבין היכן מעוניינים לערוך את האירוע וזאת רק לאחר שישבתם וערכתם רשימת מוזמנים ויש לכם מספר מדויק.

יש אולמות רבים והשפע מבלבל לכן לפני בחירת האולם, פשוט תתכווננו למיקום מועדף ואז חפשו ברדיוס את המקומות הכי יפים ובכשרויות שלכם. ברגע שתסגרו אולם שאר הדברים ירוצו מוזיקה פרחים צלם וכו'.

חלקו את המשימות ביניכם כך שכל אחד עושה משהו והשתדלו לא לריב על צבע המפיות.

במקרה של חתונה מומלץ להיעזר בהורים, ולחלק להם משימות כדי שלא תמצאו את עצמכם תשושים לקראת האירוע.

במקביל פנו לחברים ושאלו אותם כיצד לתכנן את השבת / קידוש בצורה הטובה ביותר כיוון שעדיף להתגלח על אחרים שעשו זאת כבר.

יש אולמות רבים והשפע מבלבל לכן לפני בחירת האולם, פשוט תתכווננו למיקום מועדף ואז חפשו ברדיוס את המקומות הכי יפים ובכשרויות שלכם. ברגע שתסגרו אולם שאר הדברים ירוצו מוזיקה פרחים צלם וכו'.,חלקו את המשימות ביניכם כך שכל אחד עושה משהו והשתדלו לא לריב על צבע המפיות.,במקרה של חתונה מומלץ להיעזר בהורים, ולחלק להם משימות כדי שלא תמצאו את עצמכם תשושים לקראת האירוע.,במקביל פנו לחברים ושאלו אותם כיצד לתכנן את השבת / קידוש בצורה הטובה ביותר כיוון שעדיף להתגלח על אחרים שעשו זאת כבר.,,לסיום נסו לשתף את ההורים וגם את האחים, לא רק על מנת להשיג עזרה אלא כדי לגרום להם להיות מעורבים.,בצורה כזו תתפלאו לראות אילו רעיונות מדהימים תגלו אצל כל אחד מהם. מה גם שכשכולם משתתפים בהכנות אז השמחה כפולה ומכופלת וכולם מתרגשים ונהנים.
‏

לסיום נסו לשתף את ההורים וגם את האחים, לא רק על מנת להשיג עזרה אלא כדי לגרום להם להיות מעורבים.

בצורה כזו תתפלאו לראות אילו רעיונות מדהימים תגלו אצל כל אחד מהם. מה גם שכשכולם משתתפים בהכנות אז השמחה כפולה ומכופלת וכולם מתרגשים ונהנים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית