'תתחרדלי': הצבע החם של החורף

לכל עונה יש את הצבע המאפיין אותה, השנה חרדל הוא הצבע הנבחר על ידי מעצבי העל ושולט בחנויות וברשתות האופנה. צבע מעניין ומאתגר בשילוב צבעים נוספים * לפני שאת מתחרדלת שימי לב למינונים (סטייל)

Mame | כיכר השבת |
לפני כעשור כאשר היו מזכירים את הצבע החרדל מיד היו הבעות הפנים מתכרכמות ומעוררות תמיהה וסלידה בו זמנית, אך זמנים משתנים ואיתם גם הצבעים, החרדל תפס העונה מקום נכבד ומשמעותי אצל מעצבי האופנה, שימת הדגש בשילובים מעניים בטקסטורות ובסוגי בדים.

צבע החרדל מעניין ומאתגר, הוא בעל תכונת הארה ויכול אף להדגיש פגמים בעור, לכן בעלות עור בהיר במיוחד תשלבנה את החרדל בתוספת צבע כהה נוסף, כדי לא לגרום למראה חיוור. צבע החרדל הינו גבולי, שימוש מופרז יהפוך אותו למראה זול ומנוכר. רק אל תשכחנה הכל במינון הנכון, בגבול ובמידה הראויה.

אז החורף הזה, תתחרדלו..

צבע החרדל מעניין ומאתגר, הוא בעל תכונת הארה ויכול אף להדגיש פגמים בעור, לכן בעלות עור בהיר במיוחד תשלבנה את החרדל בתוספת צבע כהה נוסף, כדי לא לגרום למראה חיוור. צבע החרדל הינו גבולי, שימוש מופרז יהפוך אותו למראה זול ומנוכר. רק אל תשכחנה הכל במינון הנכון, בגבול ובמידה הראויה. ,אז החורף הזה, תתחרדלו.. ,,,,,,,,
‏ שילוב של חולצה חרדל וחצאית בשילוב טקסטורה ציבעונית (צילום:shutterstock) ‏שילוב של צבעים חמים (צילום:shutterstock) חולצת פסים שחור לבן בשילוב חצאית חרדל בתוספת חגורה חומה (צילום:shutterstock) ולא לשכוח, ‏גם אקססוריז לקטנטנים (צילום:shutterstock) ‏ חולצה משובצת בגווני הכחול בשילוב מכנס חרדל (צילום:shutterstock) ‏כך תנעלי החורךף הזה..(צילום:shutterstock) ‏אקססוריז חורפי (צילום:shutterstock)]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית