ג'ינס על ג'ינס עם ג'ינס: הטרנדים החמים של החורף

אופנה בחורף זה משהו שתמיד מרגש, נראה שהעונה יותר מתמיד הכול הולך וכמעט כל דבר נחשב לאופנתי כמו למשל ג'ינס עם ג'ינס, כובעים ועוד מגוון פריטים שאת חייבת שיהיו לך בארון * השילובים, הטרנדים והתוספות הקטנות שעושות הבדל גדול (אופנה)

חוי חפץ | כיכר השבת |
נתחיל מהטופ- כובע!

זהו פריט אופנתי שמומלץ מכל הלב ולמה הוא כל כך מומלץ? כי זה לא באמת משנה מה תלבשי ברגע שיש לראשך כובע את משווה לעצמך מראה מתוחכם ובעל אמירה, אבל לא על כל כובע הייתי קופצת, כובעים עם שוליים רחבים מדי פחות מתאימים לחורף ופחות נוחים ליומיום.. הכובע האופטימלי זה כובע מבד לבד בצבע קלאסי. ניתן לשדרג את הכובע עם שרשרת/ סרט והכי חשוב כשאת תרגישי בנח עם הכובע הוא יראה טבעי וברור מאליו לסביבה שלך.

זהו פריט אופנתי שמומלץ מכל הלב ולמה הוא כל כך מומלץ? כי זה לא באמת משנה מה תלבשי ברגע שיש לראשך כובע את משווה לעצמך מראה מתוחכם ובעל אמירה, אבל לא על כל כובע הייתי קופצת, כובעים עם שוליים רחבים מדי פחות מתאימים לחורף ופחות נוחים ליומיום.. הכובע האופטימלי זה כובע מבד לבד בצבע קלאסי. ניתן לשדרג את הכובע עם שרשרת/ סרט והכי חשוב כשאת תרגישי בנח עם הכובע הוא יראה טבעי וברור מאליו לסביבה שלך.,,מעיל שהוא בגד,את חייבת מעיל אחד שישמש אותך פחות לגשם יותר להופעה מנצחת, מעיל ארוך קלאסי ללא אבזמים מיותרים בלי הרבה רוכסנים כמה שיותר נקי וקלאסי כך בטוחה שתקלעי למטרה, הצבע יהיה מיוחד לא שחור/ כחול בעצם הצבע פה הוא העיקר, תנסי למצוא צבע מיוחד. וכדאי אם כבר, צבע שאין לך עדיין בארון, מבד לא עבה מדי ומתחתיו שמלה צמודה בצבע בסיס או לחילופין על אותו רעיון, מעיל קצר אבל תשקיעי בחצאית מיוחדת שתהיה חגיגית עד פורחת.,,,מעיל אובר סייז,זה פריט למתקדמות, מדובר על מעיל שכשתלבשי אותו לא יחמיאו לך כמה את רזה, כי לא לזה הוא נועד זה מעיל לפאשניסטות עם אמירה מאד חזקה כי אפילו שהוא נראה רחב ומעבר למידותייך, למרות זאת (או אולי בשל זאת!) את נראית אופנתית ואלגנטית.,,ג'ינס על ג'ינס עם ג'ינס,בעבר (הלא רחוק יש לציין) חולצת ג'ינס עם חצאית ג'ינס היה עלול ליצור לוק שהוא תאונה אופנתית שלא לאמר אסון. אולם, אופנה זה עולם דינמי ומשתנה ונראה שחליפה בצבע אחיד או ג'ינס עם ג'ינס זה בכלל הדבר! אז בנושא הספציפי הזה יש לי רק דבר אחד לאומר: more is more! ככל שתשימי יותר ג'ינס על לוק של ג'ינס זה יראה יותר טוב. למשל אם תוסיפי ז'קט ג'ינס לסט של חולצה וחצאית ג'ינס הרי לך שדרוג.,,פרנזים,אנחנו רואים אותם בכל מקום ובכל צורה, אבל בואי ננסה לצאת מהריבוע של ווסט/ חצאית בוהו שיק וניקח את הפרנזים למקום אלגנטי ונקי יותר. חצאית שכולה פרנזים מחוטים דקים ועדינים יוצרת מראה עשיר ורך לא כדאי להעמיס על חצאית כזו עם טופ רועש והכי חשוב בכל התהליך לחשוב קלאסי קלאסי ושוב קלאסי!,,מעיל פוך,אם כבר מעיל פוך (טוב אחרי הכול זה חורף, קר ויורד גשם)
‏

מעיל שהוא בגד

את חייבת מעיל אחד שישמש אותך פחות לגשם יותר להופעה מנצחת, מעיל ארוך קלאסי ללא אבזמים מיותרים בלי הרבה רוכסנים כמה שיותר נקי וקלאסי כך בטוחה שתקלעי למטרה, הצבע יהיה מיוחד לא שחור/ כחול בעצם הצבע פה הוא העיקר, תנסי למצוא צבע מיוחד. וכדאי אם כבר, צבע שאין לך עדיין בארון, מבד לא עבה מדי ומתחתיו שמלה צמודה בצבע בסיס או לחילופין על אותו רעיון, מעיל קצר אבל תשקיעי בחצאית מיוחדת שתהיה חגיגית עד פורחת.

‏ ‏

מעיל אובר סייז

זה פריט למתקדמות, מדובר על מעיל שכשתלבשי אותו לא יחמיאו לך כמה את רזה, כי לא לזה הוא נועד זה מעיל לפאשניסטות עם אמירה מאד חזקה כי אפילו שהוא נראה רחב ומעבר למידותייך, למרות זאת (או אולי בשל זאת!) את נראית אופנתית ואלגנטית.

‏

ג'ינס על ג'ינס עם ג'ינס

בעבר (הלא רחוק יש לציין) חולצת ג'ינס עם חצאית ג'ינס היה עלול ליצור לוק שהוא תאונה אופנתית שלא לאמר אסון. אולם, אופנה זה עולם דינמי ומשתנה ונראה שחליפה בצבע אחיד או ג'ינס עם ג'ינס זה בכלל הדבר! אז בנושא הספציפי הזה יש לי רק דבר אחד לאומר: more is more! ככל שתשימי יותר ג'ינס על לוק של ג'ינס זה יראה יותר טוב. למשל אם תוסיפי ז'קט ג'ינס לסט של חולצה וחצאית ג'ינס הרי לך שדרוג.

‏

פרנזים

אנחנו רואים אותם בכל מקום ובכל צורה, אבל בואי ננסה לצאת מהריבוע של ווסט/ חצאית בוהו שיק וניקח את הפרנזים למקום אלגנטי ונקי יותר. חצאית שכולה פרנזים מחוטים דקים ועדינים יוצרת מראה עשיר ורך לא כדאי להעמיס על חצאית כזו עם טופ רועש והכי חשוב בכל התהליך לחשוב קלאסי קלאסי ושוב קלאסי!

‏

מעיל פוך

אם כבר מעיל פוך (טוב אחרי הכול זה חורף, קר ויורד גשם) אז לכי על מעיל שהוא בצבע מיוחד למשל מעיל בצבע כסף מטאלי תני לצבע להוות עניין ואל תפחדי להעז בטח לא כשמדובר על אופנת חורף!

‏ ‏

איפור והפקה: חוי חפץ מאפרת מקצועית. עיצוב שיער: חני פופק. צילום: ניב שמעון craft7. דוגמנית: ניקול ירוסלבסקי. סטייל: שני שטרן. ניתן להשיג: קסטרו, זארה, אסוס, איץ אנד אם.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית