מה ילבשו הילדים בחג? 'קטמיני'

שוק אופנת הילדים בישראל מתרחב, עם כניסתו של שחקן חדש אשר חושף את הקהל החרדי למותג פרימיום ותיק ופופולארי, במחירים נוחים ומפתיעים. בבירות האופנה הבינלאומיות המותג האקסלוסיבי הצרפתי מוביל לבגדי ילדים איכותיים ואופנתיים * הפסח הזה הילדם שלנו 'קטמיני' (כנסו הקופון בפנים)

יערית אלבז | כיכר השבת |

עולם הילדים של Catimini, מביא עימו משחק שובב ותמיד מפתיע בצבעים עליזים ומלאי מרץ, תוך שימוש בקלידוסקופ של צבעים ומעצב קולקציות שהודפסו בהמון צבעים, תוך שימת דגש על יצירתיות והתמקדות מתמדת בעיצוב יצירתי היא שמעניקה לילדים את הסגנון הייחודי.

עולם הילדים של Catimini, מביא עימו משחק שובב ותמיד מפתיע בצבעים עליזים ומלאי מרץ, תוך שימוש בקלידוסקופ של צבעים ומעצב קולקציות שהודפסו בהמון צבעים, תוך שימת דגש על יצירתיות והתמקדות מתמדת בעיצוב יצירתי היא שמעניקה לילדים את הסגנון הייחודי.,,Catimini בישראל,החנות הראשונה בישראל נפתחה בכיכר המדינה חנות שמשתרעת על פני 2 מפלסים הכוללים קומת כניסה וקומת גלריה. 2 חנויות נוספות של בית האופנה צפויות להיפתח עד לסוף שנת 2016 במרכזי קניות מובילים בארץ.,חנות הבוטיק עוצבה בהתאם לחנויות המותג בעולם, באווירה ססגונית המזמינה את ההורים והילדים למסע בעולמן של ילדים , לצד הקולקציות המוצגות, ימכרו מגוון עשיר של פריטים אידיאליים לשימוש החל מביגוד קז'ואל יומיומי ועד לבגדי חג ואירועים מיוחדים, המיועדים לקטנטנים ולגדולים.,בנוסף לקולקציית הלבוש, העשויה מבדים שנבחרו בקפידה תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של תפירה ורמת גימור כיאה למותג אקסקלוסיבי ,תוצע גם קולקציית אקססוריז משלימה של מותג הנעליים הצרפתי GBB, צעיפים, כובעים, משקפי שמש ועוד.,,קולקציית אביב-קיץ מתאימה גם היא לבא חג הפסח וכן לקולקציית הביכורים של המותג בישראל, Catimini מציע מתכון פואטי ומעודן- בגדים צבעוניים, גוונים חדשים וצוהלים, הדפסים חמודים ובדים מלבבים שיוצרים את התמהיל המושלם:,SPIRIT FILLE - קו בוהו שיק מקסים. פרחים, הדפסים גרפיים וצבעים ססגוניים נפגשים בעבודת טלאים תוססת ובשילובים יוצאי דופן. סיפורים אותם מספרים מחדש מדי עונה לנערות צעירות, שמחות ונמרצות.,SPIRIT GARÇON - טלאים גרפיים על חולצות פולו, פסים אלגנטיים על חולצות כפתורים, פרשנות חדשה לדגמים קלאסיים... קולקציה בשיק ספורטיבי ובצבעוניות של אדום, לבן וכחול- ממש כמו בקולג'ים של אמריקה.,URBAN GLOBAL MIX - קו זה לילדים ולילדות משלב בין המגמות העדכניות ביותר בעולם האופנה לבין הזהות הססגונית והרב-תרבותית של המותג: המינונים המדויקים והנכונים בקולקציה אורבנית, וטרנדית.,COUTURE/DANDY - סגנון הקוטור וה'דנדי' מתאפיין בתחכום ובתעוזה. זהו סגנון מושלם לאירועים גדולים כקטנים בחיים. חומרי גלם משובחים, פרטים מעודנים, גימורים באיכות גבוהה... בגדים מסוגננים שמעניקים הרגשה טובה!",,קצת היסטוריה... ,1972: מותג Catimini נולד כפרי יצירתם של מוניק ופול סלמון.,1987: Catimini יוצא למסע ופותח 50 חנויות ב-40 מדינות.,1993: Catimini מגיע לפריז ופותח אולם תצוגה בשטח של 600 מ"ר המעוצב כרחוב פריזאי משנות ה-30. עוד באותה שנה פותח המותג את החנות ה- 100 במספר שלו.,1994-1998: Catimini כובש את העולם: מבלגיה עד אוסטרליה ממקסיקו עד טהיטי ומערב הסעודית לבריטניה. Catimini הוא מותג בינלאומי ובבעלותו 114 חנויות ברחבי העולם.,1998-2003: Catimini צומח ומרחיב את מגוון המוצרים (נעליים, משקפיים, טפטים ומצעים)
‏

Catimini בישראל

החנות הראשונה בישראל נפתחה בכיכר המדינה חנות שמשתרעת על פני 2 מפלסים הכוללים קומת כניסה וקומת גלריה. 2 חנויות נוספות של בית האופנה צפויות להיפתח עד לסוף שנת 2016 במרכזי קניות מובילים בארץ.

חנות הבוטיק עוצבה בהתאם לחנויות המותג בעולם, באווירה ססגונית המזמינה את ההורים והילדים למסע בעולמן של ילדים , לצד הקולקציות המוצגות, ימכרו מגוון עשיר של פריטים אידיאליים לשימוש החל מביגוד קז'ואל יומיומי ועד לבגדי חג ואירועים מיוחדים, המיועדים לקטנטנים ולגדולים.

בנוסף לקולקציית הלבוש, העשויה מבדים שנבחרו בקפידה תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של תפירה ורמת גימור כיאה למותג אקסקלוסיבי ,תוצע גם קולקציית אקססוריז משלימה של מותג הנעליים הצרפתי GBB, צעיפים, כובעים, משקפי שמש ועוד.

‏


קולקציית אביב-קיץ מתאימה גם היא לבא חג הפסח וכן לקולקציית הביכורים של המותג בישראל, Catimini מציע מתכון פואטי ומעודן- בגדים צבעוניים, גוונים חדשים וצוהלים, הדפסים חמודים ובדים מלבבים שיוצרים את התמהיל המושלם:

SPIRIT FILLE - קו בוהו שיק מקסים. פרחים, הדפסים גרפיים וצבעים ססגוניים נפגשים בעבודת טלאים תוססת ובשילובים יוצאי דופן. סיפורים אותם מספרים מחדש מדי עונה לנערות צעירות, שמחות ונמרצות.

SPIRIT GARÇON - טלאים גרפיים על חולצות פולו, פסים אלגנטיים על חולצות כפתורים, פרשנות חדשה לדגמים קלאסיים... קולקציה בשיק ספורטיבי ובצבעוניות של אדום, לבן וכחול- ממש כמו בקולג'ים של אמריקה.

URBAN GLOBAL MIX - קו זה לילדים ולילדות משלב בין המגמות העדכניות ביותר בעולם האופנה לבין הזהות הססגונית והרב-תרבותית של המותג: המינונים המדויקים והנכונים בקולקציה אורבנית, וטרנדית.

COUTURE/DANDY - סגנון הקוטור וה'דנדי' מתאפיין בתחכום ובתעוזה. זהו סגנון מושלם לאירועים גדולים כקטנים בחיים. חומרי גלם משובחים, פרטים מעודנים, גימורים באיכות גבוהה... בגדים מסוגננים שמעניקים הרגשה טובה!"

‏

קצת היסטוריה...

1972: מותג Catimini נולד כפרי יצירתם של מוניק ופול סלמון.

1987: Catimini יוצא למסע ופותח 50 חנויות ב-40 מדינות.

1993: Catimini מגיע לפריז ופותח אולם תצוגה בשטח של 600 מ"ר המעוצב כרחוב פריזאי משנות ה-30. עוד באותה שנה פותח המותג את החנות ה- 100 במספר שלו.

1994-1998: Catimini כובש את העולם: מבלגיה עד אוסטרליה ממקסיקו עד טהיטי ומערב הסעודית לבריטניה. Catimini הוא מותג בינלאומי ובבעלותו 114 חנויות ברחבי העולם.

1998-2003: Catimini צומח ומרחיב את מגוון המוצרים (נעליים, משקפיים, טפטים ומצעים) תוך שהוא מבצר את מעמדו כמומחה לילדים.

2000: Catimini מצטרף לליגה של הגדולים: קבוצת Zannier מתמזגת עם Y2K והופכת למובילה העולמית בבגדי ילדים.

Catimini :2012 בן 40 ועדיין יש לו חלומות ילדות! המותג חוגג את יום הולדתו ומקיים אירועים שונים, ביניהם: פרויקט עיצוב 40 שמלות במהדורה מיוחדת ומוגבלת שתוכננו, כמו יצירות אמנות. השמלות נחשפו בהדרגה לאורך כל השנה.

2016: Catimini עושה עליה ומגיע לישראל.

‏

מחירים:

חולצות: 99-245 ₪
מכנסיים: 86-280 ₪
שמלות: 248-711 ₪
נעליים: 176-420 ₪
כובעים, צעיפים, משקפיים וכו'- 54-176 ₪

‏ ‏

רחוב ה' באייר 32 ת"א כיכר המדינה, שעות וימי פתיחה: ימים א'-ה' בין השעות 9:30-19:30. יום ו' בין השעות 9:30-14:30

קופונים לגולשות מאמע - בהצגת הקופונים תינתן הנחה

‏ ‏
]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית