ספורט או אלגנט: מה תלבשי בחול המועד?

חול המועד זו הזדמנות מצוינת להתלבש בדיוק כמו שאת אוהבת אומנם אם יש לך ילדים המשימה נהיית קצת מורכבת יותר, בעצם בעיקר לך! * אז מה תלבשי בחול המועד הזה? (סטייל)

חוי חפץ | כיכר השבת |
ספורט אלגנט זה השילוב המושלם למראה לא מתאמץ ומרענן, אני ממליצה לך למצוא לפחות שמלה אחת רחבה שתהיה מבד קליל ונח. העדיפות היא לבד מקושקש ומעוטר אבל גם חלק הולך, והאמת היא שחלק יהיה לך אלי יותר שימושי. את השמלות לייקרה מצאתי אצל דבי סיטבון שהתחדשה בקולקציה עשירה בצבעים וטקסטורות ניתן לשלב אקססוריז כמו שרשרת גדולה.
,,השתמשתי לאורך כל ההפקה במוטיב הכובעים, טרנד שצריך לברך עליו ומומלץ לנו בתור נשים דתיות לקבל אותו בזרועות פתוחות, הכובעים של המעצבת אדורנה מילאנו שפיתחה פטנט חדש, הרעיון מאד פשוט יש תוספת שיער שהיא בעצם כמו חצי פאה שמתחברת לחלק התחתון הפנימי של הכובע, וכך את יכולה להסתובב בטיולי חול המועד מהממת אבל כשאת בנוחות מרבית והכי חשוב לא יהיה לך חם...,,,,צבע חדש/ ישן שנכנס למגרש האופנה והוא הזהב, אני מצאתי את שמלת הזהב המושלמת בזארה. אבל אם קשה לך מידי ללבוש שמלה שכולה זהב את יכולה להתחיל בקטן, למשל נעלי עקב זהובות או גם נעל שטוחה בזהב שאגב יכולה להתאים כמעט לכל הצבעים למעט צבעים שיעדיפו צבע כסף (למשל תכלת וכו)
‏

השתמשתי לאורך כל ההפקה במוטיב הכובעים, טרנד שצריך לברך עליו ומומלץ לנו בתור נשים דתיות לקבל אותו בזרועות פתוחות, הכובעים של המעצבת אדורנה מילאנו שפיתחה פטנט חדש, הרעיון מאד פשוט יש תוספת שיער שהיא בעצם כמו חצי פאה שמתחברת לחלק התחתון הפנימי של הכובע, וכך את יכולה להסתובב בטיולי חול המועד מהממת אבל כשאת בנוחות מרבית והכי חשוב לא יהיה לך חם...

‏ ‏ ‏

צבע חדש/ ישן שנכנס למגרש האופנה והוא הזהב, אני מצאתי את שמלת הזהב המושלמת בזארה. אבל אם קשה לך מידי ללבוש שמלה שכולה זהב את יכולה להתחיל בקטן, למשל נעלי עקב זהובות או גם נעל שטוחה בזהב שאגב יכולה להתאים כמעט לכל הצבעים למעט צבעים שיעדיפו צבע כסף (למשל תכלת וכו).

‏ ‏

לנשים שלובשות מטפחת זה בעיני יכול ממש להקפיץ את הלוק עם מטפחת זהב, זה כבר הפקת אופנה קטנה משל עצמך
אם מתחשק לך להראות אלגנטית וקלילה. ההמלצה שלי היא לשדך בין טופ לבן לחצאית לבנה עכשיו זה יכול לבוא באין ספור ורסיות, וזה יכול להיות עם פריטים שכבר יש לך בבית למשל חולצה לבנה מכופתרת עם חצאית לבנה מתרחבת אני אוהבת לעשות בכל זאת ניגודים בעקר כשהטופ והחצאית באותו צבע. למשל בתמונות ניתן לראות שהשתמשתי בחולצה לבנה רחבה ושילבתי עם חצאית עור וכך נוצר מראה נקי ומעט מתוחכם.

‏ ‏

שמלות ג'ינס ראינו בהרבה ורסיות כבר בעונות הקודמות, מה שאהבתי בשמלה שהבד מאד דק והצבע של הג'ינס לא כהה כמו כל השמלות שנראו בעבר בחנויות אלא בהיר קיצי והגזרה מאד קלילה ומשוחררת. קשירת הסרט להדגשת המותן, ופשוט יותר ניתן להשאיר את השמלה כמו שהיא בלי החגורה כך הרבה יותר יחמיא לך.

בברכת חג פסח כשר ושמח, וביננו הכי חשוב השמח כי מה זה חג בלי שמחה?

‏איפור סטיילינג והפקה: חוי חפץ. שיער:תמר אהרון. דוגמנית:רחל שיראל. כובעים: אדורנה מילאנו. בגדים: שיראל אברהמי, דבי סיטבון, רבקה סטייל וזארה.]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית