התיק היקר בעולם נמכר תמורת 1,154,986 שקלים

בהונג קונג נמכר התיק היקר ביותר בעולם - בירקין מעור קרוקודיל לבקן משובץ 245 יהלומים של הרמס. המחיר: 300 אלף דולר - למעלה ממיליון שקלים (אופנה)

mame | כיכר השבת |
נשבר שיאחדש לתיק היקר ביותר שנמכר אי פעם במכירה פומבית, וכמובן, מדובר בבירקין. ולא סתם הרמס-בירקין, אלא "הימלאיה בירקין". אפילו השם נשמע נדיר.

התיק נמכר בבית המכירות כריסטי'ס בהונג קונג עבור סכום עצום של 300 אלף דולר, ובעברית: למעלה ממיליון שקלים. 1,154,986 שקלים, אם לדייק.

התיק נמכר בבית המכירות כריסטי'ס בהונג קונג עבור סכום עצום של 300 אלף דולר, ובעברית: למעלה ממיליון שקלים. 1,154,986 שקלים, אם לדייק. ,,‏עשוי מעור קרוקודיל לבקן (צילום: מתוך אתר החברה)
‏עשוי מעור קרוקודיל לבקן (צילום: מתוך אתר החברה)

אז מה עושה את התיק הזה מיוחד כל כך? מדובר בתיק עשוי מעור קרוקודיל לבקן, משובץ ב-245 יהלומים של הרמס. קייטלין דונובן, מומחית של כריסטי'ס, אמרה בראיון כי "תיקי בירקין, מבין התיקים שהרמס מייצרת, הם התיקים הנחשקים ביותר, כיוון שמיוצרים רק אחד או שניים מהם בכל שנה ותהליך הייצור שלהם מורכב, בטח כשהתיק עשוי מעור קרוקודיל לבקן - חיה נדירה ללא ספק".

במכירה הסוערת, נמכר התיק לקונה אסייתי שביקש להישאר בעילום שם. לשם השוואה, תיק הבירקין הזול ביותר עולה 10 אלף דולר, אך הרמס מעלים את המחיר לכל תיק חדש שיוצא בסדרה, מסתירים את כמות התיקים הנמכרים ומתחזקים רשימות המתנה ארוכות, כך שהמתנה ממוצעת לתיק יכולה לארוך 6 שנים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית