מי בוחר לנו את הצבעים?

אומנם הקיץ לקראת סופו, כן זה עצוב. גם אני מבינה לליבן של אלו שמתכחשות לכך, אבל לאלו שבנינו המשכימות קום, כבר אפשר להרגיש את הקרירות של אלול/ספטמבר בבוקר. טוב אנחנו לא באמת עצובות, חילופי עונות אומר לנו: קולקציות חדשות, צבעים דוגמאות, ובפרט בסתיו וחורף - אינסוף אקססוריז. אך בואו נלך שלב אחד לפני, לצבעים (סטייל, אופנה)

רחלי איתן | כיכר השבת |
אם נסתכל לרגע בארון שלנו, בארון של כולנו ובחלונות הראווה נראה כי קיים צבע אחד ששלט אצלנו הקיץ, התכלת, שיפה ומחמיא לכולן, נותן צבע לבעלות העור הבהיר, ומהווה ניגוד כה אופנתי לשזופות ובעלות העור השחום יותר.

האם לרגע נעצרנו לחשוב איך הגיע הצבע הזה לשלטון הקיץ? הוא לא היה שם תמיד, היו עונות של צבעים זורחים, והיה כאלה של צבעי פסטל, אבל הקיץ הזה, התכלת הוא זה ששלט. אז לו קצת בדקנו היינו יודעות כי אין זה סתם תכלת אם כי תכלת הנקרא- תכלת סרינטי- שלווה. וצבע זה, לא רק הוא אלא גם ורוד הנקרא 'רוז קוורץ' נבחרו לא רק כצבעי הקיץ אם כי צבעי שנת 2016.

אם הענייני בחירות עסקינן, אנו מדברים על חברת "פנטון" – חברה אמריקאית מוצלחת ליצור צבעים ידועה בעיקר בשל שיטת התאמת הצבעים שלה, אשר ייחודה נובע מכללים נוקשים ושיטות מדויקות להתאמה של צבעים, שהמתאימה כל שנה ובדצמבר מכריזה על הצבע לשנה הבאה.

עד לשנה שעברה דהיינו הבחירה האחרונה לקיץ הזה, נהגו פנטון לבחור צבע אחד, אך הפעם הם שילבו שתי צבעים ובכך הצהירו על הכרה כי השימוש בצבע כבר אינו חייב להיות על פי האסוציאציות המקובלות היות והצבע הוא כלי ביטוי עצמי של הצרכנים.

אז עדיין מוקדם מידי לדעת מה יהיו הצבעים הרשמיים של שנת 2017, אבל כן ניתן לראות בקולקציות שהתחילו לטפטף אלינו כי כרגיל הצבעים הכהים חוזרים אלינו, ירוק הזית שהיה גם הקיץ יישאר לחורף, בורדו דוגמאות משובצות, מעט כסף מטאלי ואפור ועוד.

אך מי יודע איזה הפתעות מכינים לנו בפנטון? נחכה בסבלנות עד דצמבר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית