כחול לבן ותלבושת אחידה

פעם תלבושת אחידה היתה נשמעת משעממת, לא עכשווית וכמעט ממש כמו עונש. היום תלבושת אחידה דווקא נראית מלאת סטייל ועדכנית. כמה אופציות תוצרת כחול לבן (תלבושת אחידה)

גילי ש. | כיכר השבת |
להביט דרך החלון ולראות נהרות נהרות של בנות בכחול תכלת צועדות מרוגשות ללימודים,ואני מחויכת מביטה בתלבושת האחידה ואומרת, את האמת? בכלל לא רע! פעם זה היה נורא רגיל ,לא מצאתי בלוק הזה חשיבות כלל וכלל!

אך הפעם,זה כלכך קסם לי! ממש רגש של געגוע התפשט בי וכבר הלכתי לחפש את התלבושת בארון לראות אם היא עדיין קיימת. אז לא,תלבושת לא הייתה שם,אבל חצאית כחולה כמו של בית ספר, חולצה לבנה חגיגית כמו של ראש חודש, כן היו שם, ולפתע הצבע הזה היה נראה לי כלכך בסטייל:)

או שזה הגעגוע או שזה באמת השחור החדש ואפשר גם שניהם ביחד. כי מחמאות באו מכאן ומכאן! חצאית כחולה ופרחונית משתלבת כמעט עם חולצה או טוניקה בהירה. שילוב מדהים ודי טרנדי אפשר להגיד, ונו אז מה אם את הבית ספר סיימתי מזמן?

עדיין אפשר להחזיר עטרה ליושנה, אפילו שפעם היינו חולמות להגיע הביתה כבר ולהחליף את הצבע הטחון הזה. ומייד עם סיום הסמינר כמעט ולא יכולתי להסתכל על הצבע הזה, אבל היי הינה זה חזר ואני כבר מצטערת על איך לא חשבתי על זה קודם? ובתכלס? כבר חשבתי בגיל קטן לא היה לי ולו מעט סטייל אפילו.. עכשיו, כשאני מתבוננת? 12 שנות לימוד עברו בלוק די נחמד! לא כזה גרוע :)

אז הינה בפניכם כמה שילובי תכלת וכחול בלוקים שונים וטרנדים במיוחד, מתאימים לתקופה הזו של החזרה ללימודים
אפילו שאת הלימודים סיימתם מזמן ואתן ממהרות לעבודה כבר.

לוק משרדי כחול לבן:

עם טוניקה ארוכה של mango חצאית כחולה פשוטה וגניבת עניבה מארון הבנים ויש פה לוק מנצח וחדשני ובכלל לא מתאמץ למרות שנראה כבעל מאמץ.

אך הפעם,זה כלכך קסם לי! ממש רגש של געגוע התפשט בי וכבר הלכתי לחפש את התלבושת בארון לראות אם היא עדיין קיימת. אז לא,תלבושת לא הייתה שם,אבל חצאית כחולה כמו של בית ספר, חולצה לבנה חגיגית כמו של ראש חודש, כן היו שם, ולפתע הצבע הזה היה נראה לי כלכך בסטייל:),או שזה הגעגוע או שזה באמת השחור החדש ואפשר גם שניהם ביחד. כי מחמאות באו מכאן ומכאן! חצאית כחולה ופרחונית משתלבת כמעט עם חולצה או טוניקה בהירה. שילוב מדהים ודי טרנדי אפשר להגיד, ונו אז מה אם את הבית ספר סיימתי מזמן?,עדיין אפשר להחזיר עטרה ליושנה, אפילו שפעם היינו חולמות להגיע הביתה כבר ולהחליף את הצבע הטחון הזה. ומייד עם סיום הסמינר כמעט ולא יכולתי להסתכל על הצבע הזה, אבל היי הינה זה חזר ואני כבר מצטערת על איך לא חשבתי על זה קודם? ובתכלס? כבר חשבתי בגיל קטן לא היה לי ולו מעט סטייל אפילו.. עכשיו, כשאני מתבוננת? 12 שנות לימוד עברו בלוק די נחמד! לא כזה גרוע :),אז הינה בפניכם כמה שילובי תכלת וכחול בלוקים שונים וטרנדים במיוחד, מתאימים לתקופה הזו של החזרה ללימודיםאפילו שאת הלימודים סיימתם מזמן ואתן ממהרות לעבודה כבר.,לוק משרדי כחול לבן:,עם טוניקה ארוכה של mango חצאית כחולה פשוטה וגניבת עניבה מארון הבנים ויש פה לוק מנצח וחדשני ובכלל לא מתאמץ למרות שנראה כבעל מאמץ.,,לוק מלכותי אבל יומיומי:,עם שילוב אדמדם וכמובן החצאית הכחולה ויש לנו לוק מלכותי ומהודר אבל מאד קז׳ואלי ולא כזה צועק.שילוב מנצח עם נעליים לבנות מבית Zara וכמובן החצאית הפשוטה הכחולה.,,לוק משובץ: ,לוק מאד פשוט ומאד יומיומי אבל עדיין סטיילישי כזה. חולצה משובצת ארוכה מבית New Yorker והחצאית הכחולה . הכי פשוט הכי קליל אבל עדיין טרנדי במיוחד.,,כחול לבן חגיגי:,לוק חגיגי שמזכיר קצת את ימי ראש חודש בשנות הלימודים, חגיגי אבל יומיומי וזורם ובלי יותר מדי להוסיף קשקושים.חולצה מטורפת של zara והחצאית המדוברת :).,,
‏

לוק מלכותי אבל יומיומי:

עם שילוב אדמדם וכמובן החצאית הכחולה ויש לנו לוק מלכותי ומהודר אבל מאד קז׳ואלי ולא כזה צועק.
שילוב מנצח עם נעליים לבנות מבית Zara וכמובן החצאית הפשוטה הכחולה.

‏

לוק משובץ:

לוק מאד פשוט ומאד יומיומי אבל עדיין סטיילישי כזה. חולצה משובצת ארוכה מבית New Yorker והחצאית הכחולה . הכי פשוט הכי קליל אבל עדיין טרנדי במיוחד.

‏

כחול לבן חגיגי:

לוק חגיגי שמזכיר קצת את ימי ראש חודש בשנות הלימודים, חגיגי אבל יומיומי וזורם ובלי יותר מדי להוסיף קשקושים.
חולצה מטורפת של zara והחצאית המדוברת :).

‏ ‏ ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית