גם אמא חד הורית יכולה לנהל משפחה מאושרת

אשה גרושה שהיא גם אמא, ניצבת בפני משימה לא קלה כלל: לנהל משפחה מאושרת ומכילה, לפרנס ולגדל ילדים בריאים ושמחים, למרות השבר הגדול * השיטה שתלמד אותך איך עושים את זה (משפחה)

תרצה אסתרזון | כיכר השבת |
בשבוע הבא יתקיים מפגש נשים ששווה לספר עליו. מפגש אחר וחדש מסוגו במגזר. מפגש ששם למטרה להתמודד אחרת לגמרי עם הכאב שמלווה נשים שנותרו בגפן.

כשמתרחש המשבר ואמא נותרת לגדל את ילדיה לבדה, התחושה היא של ספינה נטרפת בלב ים. התחושות קשות ולא תמיד יש מי שיתמוך. הסטיגמה עדיין קיימת, והחשש להתערב בשטח לא מוכר מונע לפעמים מהקרובים ביותר לתמוך. אשה גרושה שהיא גם אמא, ניצבת בפני משימה לא קלה כלל: לנהל משפחה מאושרת ומכילה, לא להיאבד, לפרנס ולגדל ילדים בריאים ושמחים, למרות השבר.

'באשר תלכי' היא עמותה צעירה המגישה שירותי לייעוץ, לווי ותמיכה לנשים במצבי פרידה וגרושין, ששמה לה למטרה להציב במרכז את האישה ולתת לה כוחות להיות חברה שוות ערך במשפחה ובקהילה, לצמוח מהמשבר ולפתוח דף חדש.

אשה חזקה = בית חזק = עתיד טוב יותר לכל המשפחה - זהו המוטו של העמותה. גירושין הם אתגר שאפשר, וצריך, לצמוח ממנו.

שיטה מעצימה

במפגש המתקרב, 'באשר תלכי' מאחדת כוחות עם 'שיטת תעצומות' של המאמנת רחל בולטון, מתוך אמונה שעל האישה ללמוד למצוא בתוכה את הכוח לצמוח למרות השבר. בולטון מספרת ש'שיטת תעצומות' נולדה גם היא מתוך כאב. ולכן אין כמוה כדי להעצים את מי שחווה כאב וחורבן.

להבין את הכאב. לחוות אותו מזווית אחרת. להאמין שכאב הוא הזדמנות לבחור בחיים. להבין שאיש אינו מתכוון להיות אויבך. שכל אדם הוא בעד עצמו, גם אם את חווה זאת כפגיעה. לדעת שגם את חייבת להיות בעד עצמך. לבחור בחיים, הכוונה לבחור בחייך שלך. אין חיים אחרים לבחור בהם. הבורא נתן לך את חייך שלך, וציווה לבחור בהם ולטובה.

בסיוע מנחות 'שיטת תעצומות', יעברו נשות 'באשר תלכי' תהליך תהליך של שחרור מפגיעות של כאב, קילוף שכבות ההתגוננות שהצטברו עם שנים של התמודדות וירכשו דרכים יעילות להתמודד עם אתגרי החיים ממקום בריא ולא מתגונן. או כמו שרחל אומרת בטון נחרץ "לא להיות צודקת!" כי צדק הוא כוכב כה בודד.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית