איזה כיף נופש? תלוי למי

יוצאים לנופש אורזים מתכוננים, מתרגשים, אבל מה עושים כשלאמא אין ממש חשק לצאת לנופש, או שבעצם היא ממש אוהבת את הבית? בכל זאת יוצאים לנופש איזה כיף!

יעל מזרחי | כיכר השבת |
אז בסוף נכנעתי, יוצאים לצפון.

איזה כיף נופש !!!!!!

לא עזרו כל תחנוניי שדי לי בעיר הקודש שלי ,שאני מתה על הבית ועל המיטה שלי ועל הקפה ג'ייקובס שלי בבקר עם הכוס האדומה הענקית שגנבתי להילה מהמשרד, ושאם למות מחום בצפון אז אני מעדיפה למות מקנאה בבית. מי שעוד פעם אחת, אבל פעם אחת תעלה לי תמונה של נופש הכול כלול בטורקיה אנטליה רודוס או יער שחור אני חוסמת אותה בפייס,
ואם גלי צ״הל עוד פעם אחת אבל עוד פעם אחת ישמיע לי את I love you terminal, אני עוברת תחנה.

איזה כיף נופש!!!!

אז ארזתי לבד, 12 מזוודות , בגדי שבת ובגדי יום חול,בגדי ים ,גלגלי ים ,גלגלי הצלה (אחד גם לי) מגבות, מצעים סירים ומחבתות, כלים חד פעמיים (אופס,שכחנו את הפותחן שימורים) תרופות, משחקי דרך, חטיפים לדרך ומלא מלא בקבוקי מים.

אבא תעצור הנה yellow..

אני אחלק את העדר חצי אוטבוס (יש למישו שקית הקאה?) חצי ברכב הפרטי(שגריר שלום..כן בכביש 6..בטח שחם לנו..כן כן יש מספיק מים.. שעה וחצי??)

איזה כיף נופש!!!

אני הולכת לישון במיטה שאינה שלי, הולכת לבשל במטבח זר לי, אני אקום בבקר בבית שאינו שלי ואביט לתמונות מחייכות על הקיר של ילדים שאינם שלי, אהיה על המשמר שלא ילכלכו לא יחטטו לא יחמדו,לא ישברו (אלחנן לא כדור בסלון!!
לאא לאא...לאאא הוואזה אופס..)

איזה כיף נופש!

הלווו צפת, עיר הקודש

אני בדרך אלייך

וכל הטוב הזה ,

כי מגיע לי.

איזה כיף נופש!!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית