הזהות היהודית של מדינת היהודים

יום העצמאות. זיקוקים, הופעות, מנגל, שערות סבתא. מסממני החג. מה יש להוסיף על מצב האומה נוכח האירועים הבאים לקראתנו? סיכום עצמאות 2015 - קיומה הרוחני של מדינה יהודית

ורד עשור | כיכר השבת |
בסוף חודש אייר הקרוב אנו עומדים להיות עדים לתופעה משונה. אלפי נוצרים אוונגליסטים תומכי מדינת ישראל ינחתו פה ויקיימו במשך חמישה ימים אירועים בירושלים ובארץ.

באירוע המרכזי, העומד להתרחש בארנה בירושלים, הם יתפללו על עם ישראל. הם לא יתפללו רק לשלומו או לביטחונו. הם יתפללו עלינו שנאמין סוף סוף בישו. שנתנצר.

מדובר על קבוצת נוצרים שמאחדת ארגונים מיסיונרים שונים ברחבי העולם. מטרתם אחת – עד סוף 2023 כל העולם יהיה נוצרי. כל העולם יהיה 'האימפריה הנוצרית'. מזכיר לכם משהו? (החליפות המוסלמית שדעא"ש מנסים להקים לדוגמה).

ועוד משהו. בחג שבועות הקרוב יאספו המוני ישראל אל שריד בית מקדשנו לתפילת שחרית ברוב עם, כפי שאנו עושים כבר שנים רבות – מאז שחרורה של ירושלים בשנת 67. לא רחוק משם – מעל ציון קבר דוד מתכננים הנוצרים לערוך מיסה (פולחן נוצרי של עבודה זרה), בניגוד לחוקי הסטטוס קוו שנקבעו על ידי ממשלת ישראל וועדת הפנים של הכנסת.

בוועדת הפנים הוחלט באופן חד משמעי שאסור לנוצרים אפילו להיכנס למתחם קבר דוד עם בגדי טקס נוצריים, אולם הנוצרים הפרו את האיסור הזה ביום של ערב בדיקת חמץ כשהם מוגנים על ידי משטרת ישראל.

מה קורה כאן?

אני אסביר לכם מה קורה כאן. יש כאן מאבק אדיר של ניגודי אינטרסים. מצד אחד עומדת הזהות היהודית שלנו, הכבוד היהודי שמוכן למסור נפש ולא ליפול בזרועות המיסיון שמעודד לעבודה זרה, כאשר מהצד השני עומדים פוליטיקאים, אנשי מפתח וכו' שמקבלים תמיכה כלכלית אדירה מנוצרים אלו.

למעשה הנוצרים האוונגליסטים הם היחידים בעולם שמוכנים ורוצים לתמוך בקיומה של מדינת ישראל אל מול כל אלו הרוצים להשמידה. כך שאנו עומדים לראות תמיכה של פוליטיקאים ישראלים ואנשי ציבור במפגן המיסיונרי האדיר הזה, למרות שהוא נוגד את כל חוקי היהדות וזהותנו היהודית.

אתרי האינטרנט הישראלים, הדתיים ואפילו החרדים שמחים בחגיגות יום העצמאות. אף אחד אינו מעלה את העובדה הכואבת שממדינת כל יהודייה, אנו הולכים ומתקדמים לעבר מדינת כל אזרחיה, ומשם בקלילות במעבר חלק למדינה תומכת ונתמכת נצרות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית