הסייעת המתעללת נידונה ל-5 חודשי עבודות שירות

כשאנו שולחות ילדינו לגן, אנו מצפות לחוויה חברתית וחינוכית, וסומכות על הצוות שיעשה זאת על הצד הטוב ביותר. כמה כואב לגלות שהצוות הוא זה שגורם להתעללות בילד חסר ישע שתחת אחריותו

יערית אלבז | כיכר השבת |
היום גזר בית המשפט המחוזי בחיפה עונש של חמישה חודשי עבודות שירות ותשלום פיצויים של 8,000 שקל על סייעת בגן ילדים מהקריות, שהורתה לילדים בגן להכות ילד כבן שלוש, אחרי שהרביץ לחבריו.

מכתב האישום שהוגש נגדה עלה כי, כאשר מנהלת הגן לא נכחה, מילאה הסייעת את מקומה, ובמהלך "ריכוז" כאשר כל ילדי הגן במפגש בצורת 'ח' ומולם הנאשמת, אשר הושיבה את א' בן הארבע על כיסא לצידה.

במהלך הריכוז אמרה אחת הילדות בגן כי א' הרביץ לה, והוראת הסייעת היתה "תחזירי לו". הילדה, ובעקבותיה שני ילדים נוספים, ניגשו אל א' ובעטו בו, כאשר הנאשמת צופה בהם ואיננה עושה דבר. בתום מעשיהם שבו השלושה למקומם.

בכך לא הסתיימה הענישה, על פי כתב האישום, לאחר מכן כאשר ילדים נוספים בגן, שטענו שא' היכה אותם, משכה הנאשמת את א' בכוח אל מרכז המעגל, ואמרה כי כל מי שא' הרביץ לו, רשאי להחזיר לו. אז ניגשו כל ילדי הגן אל א', הקיפו אותו, בעטו בו ושבו למקומם. הנאשמת את א' אם זה נעים לו, ואמרה לו שכך הוא ילמד לא להרביץ.

התובעת עו"ד ענבל ברנסות, כתבה בכתב האישום: "במעשיה המתוארים, עשתה הסייעת בקטין מעשה התעללות גופנית ונפשית, וזאת בהיותה אחראית על הקטין. כן תקפה הנאשמת את הקטין באמצעות הקטינים, וזאת בנסיבות מחמירות המתבטאות בהיותה אחראית עליו".

הסייעת הודתה והורשעה בעבירה של התעללות בקטין במסגרת הסדר טיעון.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית