כואב: מלאכי רוזנפלד הובא למנוחות

ימי בין המיצרים. זרמי בדולח של דמעות לא הצליחו לשטוף את כאב הלב הרותח מהאסון שפקד את בית ישראל ואת משפחת רוזנפלד בפרט * אלפים ליוו את מלאכי משה רוזנפלד מכוכב השחר בדרכו האחרונה * כוחה של אמונה

מירי גפן | כיכר השבת |
מלאכי רוזנפלד נפטר אמש לאחר שנפצע לפני יומיים בפיגוע סמוך לשבות רחל. רופאיו נאבקו על חייו בעקבות פציעתו הקשה בפיגוע טרור אך ניצחו מצוקים.

הכאב הורגש באויר, הצער עטף את כולם בבית העלמין בכוכב השחר. אלפים, בהם חברים, בני משפחה ואנשים רבים מהמתיישבים ביהודה ושומרון ומכל קצוות הארץ, הגיעו ללוותו בדרכו האחרונה.

"מלאכי" כשמו כן הוא, ספד לו אביו, "מלאך שלי" ובסערה עלה השמימה, השאיר בני משפחה המומים, מיותמים וכואבים.

צעיר בימים היה, אך בפטירתו העניק עבור כולנו מסר בוגר אשר הועבר לנו בהספדו של אביו. בהספד קורע לב עטוף בחוזק "עמד" אביו ובכוחות בלתי רגילים גרם שעין לא תשאר יבשה,

"ואפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא ה' יתברך" זה המסר בהספדו. "גם מאחורי הדברים הקשים העוברים עליך אני עומד".

ישנם רגעים בחיים, שהלב ממאן להאמין והשכל מתקשה לתפוס מהיכן החוזק? מהיכן התעצומות? באותם רגעים, האדם מרגיש זבנג פורפורציונלי לתלונות שוליים. והמבט הנכון על החיים נעשה מפוכח.

יהודי עומד בזכות האמונה, כי נצח ישראל לעולם לא ישקר. מלאכי, כבר איננו! גל אבנים דומם נערם על קברת דם שותת. במותו, הותיר מסר לכולנו, אמונה בנסתר מעמנו.

מלאכי, מלאך עם מסר לכולנו!

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים, יהי זכרו ברוך.

אני מאמין...ואף על פי!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית