אבא, מצילנו מידם!

פעם ידענו לפחד מעלייה לאוטובוס, אך לעת עתה, אלו הם האזרחים שמסביבנו, מכים ופוגעים * איך נוכל לסמוך על בית מרקחת עם רוקחים בני מיעוטים, על עובדי בניין ונהגי מוניות?

נילי גינגולד אלשיך | כיכר השבת |
המלחמה החדשה פרצה אל פיתחנו, הכתה בעורפנו, ולומר שאנו המומים יהיה מעט שיקרי. אחרי שנים של הסתה, הפרי בשל וכשם שנחש לא יהפוך עורו כך אנשטישמי לא צריך סיבה מיוחדת כדי להיות כזה, כל שנצרך הוא תרוץ עלוב.

ברם חוץ מהמלחמה על ביתו, הקדוש ברוך הוא עדין דופק על דלתנו ובנימוס יתר מתמשך של כמעט 79 שנה ויש שיאמרו ובצדק כבר 2000. שוב נוכחנו כולנו ששווא שקד שומר אם ה' לא ישמור.

בזמנו סיפר לי בעלי על אבא של חבר טוב שלו שמלמד אסטרטגיית לחימה בצבא האמריקאי, ובאחד מן השיעורים הרבים אשר שנתן, נשאל מדוע אינך מלמד כיצד ניצח צה"ל במלחמות רבות ובפרט כדוגמת יום הכיפורים, על כך השיב מבלי היסוס איני מלמד על מלחמת יום הכיפורים מפני שלא היה ולא היתה מעולם אסטרטגיית לחימה.

במלחמת יום הכיפורים, לא היה כל הגיון או הסבר בניצחון מלבד נס. והיום עם צבא מהחזקים בעולם, נשק חדיש, טכנוגוליה מתקדמת ויצור נשק מהמובילים בעולם, הפכנו חסרי אונים, מתהלכים ברחוב מיותמים.

פעם ידענו לפחד מעלייה לאוטובוס, ובכל פיגוע ידענו שהמחבלים משתייכים לארגון רצחני אחר. אך לעת עתה, אלו הם האזרחים שמסביבנו, מכים ופוגעים.

איך נוכל לסמוך על בית מרקחת עם רוקחים בני מיעוטים, על עובדי בניין ונהגי מוניות.

ולמי שעד כה לא היה בטוח בכך, נותרנו כבשה אחת בין שבעים זאבים, טורפים רעים ורעבים. ואבא אחד שבכל דור ודור מצילנו מידם ויצילנו מידם!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית