תרבות הקפה: מה נסגר עם הקפה שלך?

מה נהיה מהקפה שלנו, האם משקה מעורר ופשוט הפך להיות חלק מסדר היום שלנו, מסתבר שהוא משפיע על החלטות חשובות בחיינו, אז 'נשב לקפה' הוא כבר לא רק מונח המעיד על הפוגה או מנוחה, אלא ממש על תרבות שלימה (תרבות)

טליה אדר | כיכר השבת |
בוקר טוב לך, כמה כוסות קפה את שותה ביום? אם את מאלו ששותות מעל שש כוסות קפה ביום - את כנראה אישה עסוקה מאד ובעלת שעות מוגבלות. בעצם, שעות היממה - אינן מספיקות עבורך. הקפה הפך, לא רק למשקה מעורר, אם שמתן לב לאיפה נושא הקפה הגיע השבוע, הקפה כיכב בכותרות ובעצם הוא גם מככב בסדר היום שלנו, את ישנה עם קפה וקמה עם קפה.

הקפה בעצם מייצג תרבות שלימה - הוא נוגע ברובד העיסקי, המשפחתי, החברתי. הקפה הפך להיות שיח בציבור, ומהווה חלק בלתי נפרד מחיינו. גם אם אנחנו לא מאלו שאוהדים קפה, המושג - 'נשב לקפה' הפך להיות מונח חברתי. האם הקפה משפיע על סדר היום שלך? בעצם שאלה זו מפנה אותנו למשפט 'היא קמה על צד שמאל', היום כבר ניתן להמיר משפט זה ב-'היא עדיין לא שתתה את הקפה שלה', ככה בעצם נוצרה סביבנו תרבות שלימה,

הקפה נכנס למשחק המונופול העיסקי כדוגמת קופיקס, קופיז ועוד רבים וטובים ואף מעורר השבוע דיון חינוכי לגבי תרבות הקפה ברחובה של עיר, האם תרבות הקפה הגיעה גם לבני ברק? ומה יהיו ההשלכות הרוחניות על כך? השאלה הזו הופנתה למנכ"ל קופיקס מר אבי כץ, שטען בעצם כי הסניף שעורר מהומה וחשד לתרבות קפה, אינו כלל קשור לכך, המאכלים ארוזים ולא נינת האפשרות תלהתישב ולשתות קפה, וכי בסה"כ התרבות שכביכול כולם מפחדים ממנה, היא בסה"כ תרבות עיסקית שבאה להיטיב עם האזרח ולהוזיל את המחירים.

ולנו לא נותר להביט מהצד, וללגום את הקפה מכמ סיבות: הוא מעורר, טעים, הוא כבר הפך לחלק מסדר היום שלנו, רק תזכרי לא להגזים עם הקפים שלך..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית