רננה מאיר העלתה פוסט מרגש, מעצבי האופנה נרתמו

ביתה של דפנה מאיר ז"ל העלתה פוסט בו היא מבקשת להנציח את זכרה של אימה היקרה שנרצחה בשבוע שעבר בפתח ביתה לעיניה. בפוסט כתבה כי היא רוצה להגשים עבורה חלום ולייצר קו אופנה לדתיות לזכרה. מעצבי העל נרתמו להגשים לה את חלומה * מרגש

יערית אלבז | כיכר השבת |
לפני כשבוע נרצחה בפיגוע דקירה בישוב עתניאל דפנה מאיר ז"ל, מול עיניה הזועקות של בתה, רננה. היום פרסמה רננה בפייסבוק פוסט מרגש, בו ביקשה להנציח את אימה בדרך מיוחדת: "בשביל פרויקט הנצחה לזכר אימי היקרה דפנה מאיר הי"ד, חשבנו להגשים לה חלום ולייצר קו אופנה לדתיות. בשביל זה נשמח מאד לשמות וטלפונים של מעצבות אופנה שמוכנות לתת יד.ניתן לשלוח לי הודעה בפרטי. תודה! רננה מאיר".
,דפנה מאיר ז"ל (‏מיתוך דף הפייסבוק)
דפנה מאיר ז"ל (‏מיתוך דף הפייסבוק)

בין המעצבים שנרתמו היו גלית לוי והמעצב דני מזרחי, שהודיע כי יפתח בית מלאכה עבור הפרויקט. שרון גל שהעלה את הבקשה בתוכניתו אמר: "הפוסט שרננה פרסמה ריגש אותי ומרגשת אף יותר ההיענות של המעצבים. זה פרויקט הנצחה מקסים של נערה שראתה מול עיניה את הנורא מכל ורוצה לקדש את זכרה של אימה".

גלית לוי: "מבחינתי מדובר בקארמה. לפני כשבוע, לאחר ההלוויה, אמרתי לבתי כי הייתי שמחה לפתוח ליין לנשים דתיות ולבקש מרננה לשמש כפרזנטורית שלו. עכשיו אוכל לשמש כקאוצ'רית שלה, להעניק לה מהידע שלי ולעזור בכל מה שאני יכולה".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית