הגברת הנואמת: מלניה טראמפ העתיקה והדביקה?

קנאת נשים מגיעה גם 'לגברות הראשונות, בעצם היא תמיד הייתה שם, אך הפעם אפשר להעניק לקנאת הנשים, גם מעטפת של קנאת סופרים/ות, מלניה טראפ נאמה אמש (שני) והעתיקה משפטים נבחרים מנאומה של הגברת הראשונה הנוכחית מישל אובמה משנת 2008 (העתבק בדרך לנשיאות)

טליה אדר | כיכר השבת |
הנאום המועתק של מלניה מעורר סערה, מה שיפה בכל הסיטואציה הזו, שאלו הן שתי נשים שבעצם יצאו לתמוך בבעליהן, המשפטים שאמרו אמנם זהים, אך מכל אחת זה נשמע בצורה אחרת, כנראה שהן יודעות מה צריך למכור לעם האמריקאי, או שלא!

מלניה טראפ נאמה אמש בפתיחת הוועידה הרפובליקנית, ופתחה בשבחו של בעלה דונלד טראמפ, היא אמרה כי בעלה המועמד המיועד, 'איש בעל מחויבות והוא יעבוד בשבילכם', מה שהתסבר מהר מאד כהעתקה מנאומה של מישל אובמה במערכת הבחירות הקודמת במירוץ לנשיאות של הנשיא אובמה. ייתכן כי מלניה הצהירה כי בעלה דונלד, יעבוד בשבילכם.. שבעצם זו הצהרתה של מישל אובמה על בעלה הנשיא הנוכחי? התבלבלתם? אנחנו לא.

מי שזיהה את העתקה מנאומה של מישל היה ג'ארט היל המזהה עצמו כעיתונאי, הוא שם לב כי חלק מהמשפטים שהרכיבו את נאומה של מי שמתעתדת להיות הגברת הראשונה, הועתקו מנאומה של מישל אובמה בשנת 2008 כאשר בעלה היה מועמד לנשיאות ארה"ב, ואולי בזכות נאומה נבחר?

מה שכנראה גרם למי שכתב עבורה את הנאום, לחשוב באופן 'לא יוצא דופן' ואולי לשכפל את ההצלחה, מה שלא בטוח, כי כמו שכל אמריקאי ממוצע ומטה מבין כי שני המועמדים שונים במהותם ולא ממש כדאי להעתיק מנאומם של אחרים במיוחד כאשר לכל דבר יש תיעוד בעולמנו כיום.

לפני נאומה של מלניה ובמהלכו ארעו כמה ארועונים קטנים מצידם של המתנגדים לדונלד וקראו קריאות בוז ואף נטשו את האולם. והיו כאלו שאף הביעו בוז ובגנותה של הילרי במהלך הנאום.

אך היא בשלה: "אני גאה מאד על שבחרתם בו כמועמד לנשיאות" הקהל צהל והיא כמובן המשיכה, אחד ממשפטי העתבק היו: "שהילדים באומה הזו ידעו שהמגבלה היחידה להישגים שלהם היא עוצמת החלומות והנכונות לעבוד עבורם", וכי מה שהן מעריכות בהוריהן זה "היושרה, החמלה והאינטליגנציה". היא גם אמרה כי דונלד הוא האיש המתאים לגשר בין כל חלקי העם השונים, ועוד כל מיני משפטי חיזוק שרק אישה יכולה...

משפטים שלמים הנוגעים בנושאים כמו הגנה, שמירה, ומחויבות נאמרו ממש כמעט מילה במילה. מה שיוצא מכל האמור לעיל שמה שלא יהיה דונלד טראמפ ומשפחתו מעוררים סערה, מביאים עניין והרבה חומר טוב למערכת בחירות שלימה. נמתין בסבלנות ונווכח אם זה היה לטובתו..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית