הילרי או טראמפ: מי 'הבדיחה' הטובה ביותר?

ברחוב החרדי סערת מחלוקת הבחירות האמריקנית בשיאה, וממש לקראת סיומה. הילרי? האמנם תעשה היא את הבלתי יאמן ותהפוך לאישה הראשונה המכהנת כנשיאת יו.אס.איי? הייתכן כי העוצמה הנשית תוכיח את עצמה, וסוף סוף נשים יוכיחו שגם הן יכולות להנהיג? Yes.we.see

גילי ש. | כיכר השבת |
האם סוף סוף נשים יוכיחו שגם הן יכולות להנהיג? (אה,ואולי גם ירד הערך לבדיחת הבלונדיניות,שהרי אולי אותה בלונדינית תעשה את הבלתי יאומן!) ואולי, אולי טראמפ? אותו אחד עם הגישה העוקצנית והמתבדחת, עם הלוק שמעורר חיוך יותר מרצינות. ואת יושבת ותוהה, האם באמת זה רק עוד משחק טלוויזיוני משעשע, או שבאמת מדובר כאן בעוד דרך שכנוע להכניס לקלפיות את שמו של טראמפ.

יצאנו לבדוק: בעצם מה אומר הרחוב החרדי רגע לפני סיום, על מערך הבחירות המוזר הזה, שכל העולם סובב סביבו.. והנה התוצאות באחוזים.

את האמת? קצת הופתעתי מרמת ההתענינות, וכמה גם אצלינו עוקבים אחרי הנעשה באמריקה הרחוקה. ועוד יותר הופעתי מהתוצאות! 99.9 אחוז מהנשאלים ענו בפה אחד, טראמפ, טראמפ ורק טראמפ! האמנם?מדוע?.

ובכן,50% מהנשאלים ענו,הוא טוב ליהודים! בתו יהודיה אז כמובן שהיחס שלו כלפינו יהיה חמים ומקבל. 30% הנוספים ענו: הוא הכי פחות גרוע! אמריקה לכאן ולכאן עושה מעצמה צחוק, כי גם טראמפ וגם קלינטון לא נראים כראויים לתפקיד הרציני והחשוב, אך טראמפ הוא פשוט האופציה הכי פחות גרועה.

15% נוספים ענו: הוא גאון! הוא מדהים! מוות לערבים!. יש קשר? אולי... 4.99% החליטו שאמריקה לא תראה ימים טובים יותר מימי כהונת טראמפ בנשיאות ארצות הברית. 0.01%,פשוט ענו רשועים ארורים.

ובכן, הבחירות הפעם הן מהמענינות ומהמסקרנות שידעה אמריקה בכל הסטוריית הבחירות לנשיאותה. ובמקום שכל אחד ינסה להוכיח כמה הוא המועמד המתאים שיציל את אמריקה, ושבזכותו לא תראה אמריקה ימים יפים יותר, דואגים המועמדים להעמיד מכשולים אחד לשני, כאשר כל אחד מוציא מהבווידעם כמה שיותר טעויות ופדיחות שעשה המועמד מיום היוולדו. טראמפ, שידוע בגישתו ה״מזלזלת״ כלפי הצד הנשי, לא שוכח לקלינטון שום אימייל שלה וידאג להזכיר לה את זה בכל הזדמנות שקיימת.

אך, גם קלינטון לא נשארת חייבת ומזכירה לנשות אמריקה, כמה הן צריכות להיות חזקות ולבחור בה וחלילה לא לתת לזלזול כזה גדול להפוך לנשיא ארצות הברית, ולכל המקסיקנים המסכנים שיצטרכו להתמודד עם גדר ההפרדה שמתכנן טראמפ, היא מבטיחה שתהיה לצדם בכל מצב אפשרי ואפילו יחולק 'טאקו' חינם לכל בוחר.

ובכן,לא נשאר הרבה זמן לתוצאות, אולי בזכות התפילות של איוונקה על קברו של הרבי, יעזרו. או גישתו המנחמת של טראמפ לעם היהודי, היא זו שתנצח ואולי הילרי תפתיע באיצטלה של - בזכות נשים 'צדקניות' וזה..

מה שנותר לנו זה לקחת קערת פופקורן ענקית ולחכות לתוצאות, יהיה מעניין..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית