בר רפאלי ומלחמתה בדיבורי לשון הרע

הדוגמנית בר רפאלי וכמה מחברותיה - דוגמניות וסטייליסטיות, החליטו לנצל את השפעתן כמובילות דעת קהל ולשכנע את הציבור להימנע מהפצת דברי לשון הרע. איך הן עושות את זה? כמובן, בסלפי

גיא אביר | כיכר השבת |
מי אוהבת לשון הרע? אף אחת - בפרט נשים שמככבות בוקר וערב בשערי העיתונים ומדורי הרכילות.
לכן, ניתן להבין את ההירתמות של הדוגמניות
בר רפאלי, שלומית מלכה, שביט ויזל והסטייליסטית סנדרה רינגלר נגד לשון הרע.

ארבע הנשים, כך דיווח "כיכר השבת", השתתפו בשיעור תורני קבוע בני ברק, במהלכו עלה אצל המשתתפות הרעיון לנצל את כוח ההשפעה שלהן כמובילות דעת קהל ולהילחם בתופעה. "הוחלט לצאת בקמפיין ויראלי ברשתות החברתיות תחת הסלוגן "לשון הרע לא מדבר אליי", ולקרוא לציבור להשתדל להימנע מדברי לשון הרע ורכילות" נאמר בדיווח.

מי אוהבת לשון הרע? אף אחת - בפרט נשים שמככבות בוקר וערב בשערי העיתונים ומדורי הרכילות.,בר רפאלי,שלומית מלכה,שביט ויזל,סנדרה רינגלר,ארבע הנשים, כך דיווח "כיכר השבת", השתתפו בשיעור תורני קבוע בני ברק, במהלכו עלה אצל המשתתפות הרעיון לנצל את כוח ההשפעה שלהן כמובילות דעת קהל ולהילחם בתופעה. "הוחלט לצאת בקמפיין ויראלי ברשתות החברתיות תחת הסלוגן "לשון הרע לא מדבר אליי", ולקרוא לציבור להשתדל להימנע מדברי לשון הרע ורכילות" נאמר בדיווח.,,‏בר רפאלי,רפאלי, מלכה, ויזל ורינגלר הצטלמו יחד לצדה של כרזה בה נכתב "לשון הרע לא מדבר אלי". גורם המעורב בפרויקט אמר לאתר כי "לא יוצא מדיבורים אסורים אף פעם שום דבר טוב, צריכים להיות חיוביים ולהוסיף טוב בעולם".,זו לא הפעם הראשונה שרפאלי מתגייסת נגד לשון הרע. בשנת 2011 היא תמכה בחוק לשון הרע ותהתה בחשבון הטוויטר שלה אם ניתן להחיל את החוק גם על מדורי הרכילות.,בשנה שעברה, העלתה רפאלי לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא מחזיקה בסטיקר עליו נכתב "לשון הרע לא מדבר אלי" וזכתב לאלפי תגובות.,את קמפיין "לשון הרע לא מדבר אלי" יזם הרב רפאל הלפרין ז"ל - מייסד רשת "אופטיקה הלפרין". מאז פטירתו, בניו הם שממשיכים להפיץ את המסר.,לא רק סלוגן, זה דרך חיים: ,
‏בר רפאלי (צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)

רפאלי, מלכה, ויזל ורינגלר הצטלמו יחד לצדה של כרזה בה נכתב "לשון הרע לא מדבר אלי". גורם המעורב בפרויקט אמר לאתר כי "לא יוצא מדיבורים אסורים אף פעם שום דבר טוב, צריכים להיות חיוביים ולהוסיף טוב בעולם".

זו לא הפעם הראשונה שרפאלי מתגייסת נגד לשון הרע. בשנת 2011 היא תמכה בחוק לשון הרע ותהתה בחשבון הטוויטר שלה אם ניתן להחיל את החוק גם על מדורי הרכילות.

בשנה שעברה, העלתה רפאלי לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא מחזיקה בסטיקר עליו נכתב "לשון הרע לא מדבר אלי" וזכתב לאלפי תגובות.

את קמפיין "לשון הרע לא מדבר אלי" יזם הרב רפאל הלפרין ז"ל - מייסד רשת "אופטיקה הלפרין". מאז פטירתו, בניו הם שממשיכים להפיץ את המסר.

לא רק סלוגן, זה דרך חיים:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית