מחריד: אם נעלה את בנה למשך שנה באמבטיה

אם מארה"ב הואשמה השבוע בהתעללות, על כך שכפי הנראה, נעלה את בנה בן ה-12 בחדר אמבטיה חשוך לחלוטין במשך שנה לפחות. הנער, שנמצא שוכב באמבטיה באפיסת כוחות ע"י אביו, פונה לבית החולים ונמצא כעת תחת השגחה רפואית. הוא מצוי בתת תזונה חמור ומשקלו עומד על 30 ק"ג. מרוב חולשה הוא לא מסוגל לעמוד בכוחות עצמו, כך נמסר ממשטרת וושינגטון

מאמע | כיכר השבת |
התעללות
אם מארה"ב הואשמה השבוע בהתעללות, על כך שכפי הנראה, נעלה את בנה בן ה- 12 בחדר אמבטיה חשוך לחלוטין במשך שנה לפחות. הנער, שנמצא שוכב באמבטיה באפיסת כוחות ע"י אביו, פונה לבית החולים ונמצא כעת תחת השגחה רפואית. הוא מצוי בתת תזונה חמור ומשקלו עומד על 30 ק"ג. מרוב חולשה הוא לא מסוגל לעמוד בכוחות עצמו, כך נמסר ממשטרת וושינגטון.

דיוויד קראוס, סגן השריף של מחוז וושינגטון אמר לעיתון "PEOPLE" כי הוא סבור שהילד היה נעול בחדר האמבטיה, בתנאי המחיה האיומים הללו במשך כמה שנים. "זה הרגיש כמו סרט אימה הוליוודי," אומר קראוס. "חדר אמבטיה קטן עם צואה ושתן על הרצפה", כשבנוסף, עפ"י הדיווחים, האור בחדר האמבטיה היה מכובה והמתגים כוסו בכמה שכבות של נייר דבק ללא אפשרות מגע, כמו גם חור הניקוז של האמבטיה.

ביום שני, המשטרה האשימה את ברנדי ג'יינס, אמו בת ה-36 של הילד בהתעללות בילדים. החוקרים מצאו מצלמה אלחוטית בחדר האמבטיה דרכה, כך הם טוענים, ג'יינס צפתה בילדה באמצעות אפליקציה בסמארטפון שלה. בנוסף, נמצאו גם מוניטור של תינוק בתוך האמבטיה, שדרכו לכאורה מסרה האם הוראות לילד שלה, כף וקופסאות ריקות של שעועית במקלחת.

קראוס משווה את תנאי החיים של הילד לתנאי מאסר מחרידים במדינת עולם שלישית, שם הם פשוט זורקים לאסירים אוכל מידי פעם." הוא אומר כי מצבו של הילד משתפר, אך הרופאים טרם ספקו מידע בקשר להערכתם לזמן ההלחמה שלו.

"אנחנו רק בקצה הקרחון כאן בכל מה שנוגע לאיך ולמה כל זה קרה, וכיצד זה ישפיע בטווח ארוך על הילד", אמר קראוס.

החוקרים שוחחו עם אביו של הילד, שמצא אותו שוכב באמבטיה באפיסת כוחות והחיש אותו לבית חולים סמוך. קראוס אומר שהוריו של הנער נשואים אך פרודים, ומוסיף שהמשטרה לא פוסלת את האפשרות שאנשים אחרים מעורבים בעניין.

לדבריו, הילד נלקח לכאורה מבית הספר לפני שלוש שנים. יש לו שני אחים שנראים בריאים, ללא סימנים של התעללות, ועדיין לא ברור עד כמה ידעו, אם בכלל, על מה שקרה, קראוס אומר.

"ראיתי כבר כמה סצנות פשע קשות במהלך הקריירה לשי", אומר קראוס, "אבל התמונות של האמבטיה המלכולכת והילד הכחוש ירדפו אותי עוד הרבה זמן".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית