מישל אובמה שינתה את כללי המשחק

אז זהו, נפרדנו ממנה. אך עכשיו זה ברור, מה שעשתה מישל אובמה בבית הלבן, לא עשתה אף אישה ראשונה (לבנה) לפניה * מישל אובמה הצליחה לחולל שינוי

גילי שלום | כיכר השבת |
חוללה שינוי..
אין ספק שלהיות אישה ראשונה, זה תפקיד לא קל שכל עיניי האומה נשואות אלייך. ועוד כאישה הראשונה השחורה באמריקה, היא הייתה צריכה להוכיח הרבה יותר. אך מסתבר שהיא עשתה יותר מדי! הרף שהיא הציבה לבאה בתור הוא גבוהה ביותר, שמעניין איך מלאניה טראמפ תתמודד איתו.

אכן, מישל תרמה המון למדינה והדבר הכי טוב שיכלה לתת לאמריקה, זה את התקווה שהייתה חסרה להם מאד. היא שינתה המון כללים ועשתה מעשים נועזים שרק הוסיפו לשמה הטוב. היא ירתה לכל הכיוונים והשתמשה בכלים שלה כאישה ראשונה, אך לא התביישה לרדת לעם ולחיות איתו ואותו בשביל להבין את צרכיו.

5 דברים שעשתה מישל אובמה בזמן היותה האישה הראשונה של אמריקה:

1. מדברת ישר ולא מחפשת דרכים עקיפות:

אם עד כה ניסו לטאטא מתחת לשטיח הכל,אז זהו,שלא עוד! בטקס שנערך לבוגרי אוניברסיטה בניו יורק.אמרה מישל בקול ״אני חיה בבית שנבנה על ידי עבדים״.היא לא פחדה להגיד את זה מול כולם למרות שזה משפט שעד כה לא העזו להעלות אותו על שפתיהם כל אנשי הממשל האמריקני. במקום להתעלם מהגזענות,היא פשוט בחרה להתייצב מולה פנים מול פנים

״להיות אישה ראשונה שחורה זה לא קל. אני ובעלי עברנו עלבונות והסתות על ימין ועל שמאל. עוד לפני שהגענו למעמד הזה כשהיינו אנשים פשוטים, אנשים היו רואים אותנו וישר חוצים כביש כי הם היו בטוחים שנפגע בהם. עכשיו אולי מתייחסים אלינו פחות בצורה הזו. אך אם נוריד את המסכות ונעמוד אנשים פשוטים מול אנשים פשוטים. הגזענות עדיין קיימת, גם אני זוכרת את המבטים כשנכנסנו לחנות והאבטחה החלה להסתובב סביבנו לבדוק אם לא לקחנו כלום. אנשים שפטו אותנו קודם כל לפי צבע עורנו, וזלזלו באינטלגנציה שלנו. אל תהיו כמוהם שפטו אדם לפי פנימיותו ולפי מעשיו. לא משנה מהיכן הוא ולהיכן הוא הולך".

2. עיצובים ולא רק מאנשים לבנים:

מה שאהבה לעשות מישל בזמן היותה האישה הראשונה. היא לתת במה ליוצרים ומעצבים שאינם בעלי עור לבן. בטקס ההשבעה בשנת 2009 לבשה מישל שמלה לבנה מעוטרת באבני סברובסקי שעיצב מעצב העל ג׳ייסון וו, שעד אותו ערב לא היה כל-כך ידוע לציבור. אך מאותו לילה, הוא הפך לשם דבר. את השמלה בוועידה הלאומית בשנת 2008 עיצב המעצב השחור טרייסי ריס. בטקס הפרסים בשנת 2012 היא הולבשה על ידי המעצב טאקון אנישגול, מעצב תאילנדי. לא סתם היא הוכרזה "כאחת מעשר הנשים המתלבשות היטב בעולם". ואת התואר הזה היא קיבלה ביושר, כשנתנה במה גם לאלו שלא יקבלו אותה, אך ורק בגלל מוצאם.

3. איך אומרים? היא "פירסט ליידי" דיי זורמת..

מה שהרבתה לעשות מישל אובמה,זה ״לרדת אל העם״ לעתים קרובות.היא הרבתה להתארח בתוכניות אירוח ידועות כגון תוכניתו של ג׳ימי פאלון,ג׳ימי קימל,אלן דג׳נרס. ולא רק לראיון,היא רקדה עם אלן,שיחקה משחק כדורסל עם ג׳יימס לברון,ואפילו שרה קריוקי בתוכנית של ג׳יימס קורדן. אז איך אומרים? ״גו מישל!!! ״

4. חיים בריאים מתחילים בספורט ואוכל בריא

היא הקימה לפני שש שנים את הפרוייקט ״בואו נזוז״.תוכנית שמדרבנת את הדור הצעיר לעסוק בפעילות ספורטיבית ולאכול בריא.היא גייסה לצידה את גדולי הסלבריטאים לטובת הקמפיין.וערכה לא מעט הרצאות בבתי ספר מול קהל התלמידים בנושא זה.

5. הכל למען החייל האמריקני

אחד הדברים המודגשים ביותר ששמה לעצמה מישל אובמה בזמן כהונתה כגברת הראשונה, היא לדאוג למשפחות החיילים, והחיילים בצבא האמריקאי. כפי שידוע, שם נשלחים רוב החיילים למשימות בשטח חם במדינה זרה ורחוקה וחוזרים רק פעמים אחדות בשנה הביתה לאיחוד משפחתי, לפיכך ניסתה אובמה כמה שיותר לתמוך ולעזור למשפחות החיילים, משלא ירגישו לבד.

ובכן, אין ספק שהציבה רף גבוה שמעניין האם מלאניה טראמפ תוכל להכנס לנעליה..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית