שמלת הכלה שאבדה הוחזרה לבעליה אחרי 30 שנה • ויש גם סיפור מרגש

כמה שעות אחרי שבתה הצעירה התארסה, מיהרה האם המאושרת לפתוח בהתרגשות את הקופסה של שמלת החתונה שלה שהיתה מונחת מתחת למיטתה במשך שלושת העשורים האחרונים. אולם אז, חכתה לה הפתעה לא נעימה (בעולם)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
אחרי 30 שנה...
אחרי שנים שהיא חכתה לרגע הזה, ביום ראשון בבוקר, כמה שעות אחרי שבתה הצעירה התארסה, מיהרה שאנון מקנמרה לפתוח בהתרגשות את הקופסה של שמלת החתונה שלה שהיתה מונחת מתחת למיטתה במשך שלושת העשורים האחרונים מתוך ציפייה לרגע זה ממש.

אך כאשר מקנמרה פתחה את הקופסה, היא גילתה לחרדתה, ששמלת הכלה אותה היא הביאה הביתה מ'ניקוי יבש' ידוע בטנסי לפני 30 שנה, כמה ימים אחרי חתונתה, לא היה השמלה שלה.

מקנמרה, בת 54, מפרנקלין, טנסי, פרסמה פוסט בפייסבוק והעלתה תמונות של שמלת הכלה מתוך תקווה שמשהי תזהה את שמלתה ותתבע אותה בחזרה. אך ברגע שהתגובות החלו לזרום, מקנמרה גילתה טוויסט מפתיע בעלילה.

"חברה שלי מהשכונה כתבה לי תגובה בה היא צרפה כתבה שהתפרסמה לפני ארבע שנים", אמרה מקנמרה ל- ABC News. הכתבה הזו סיפרה, כמה מפתיע על אישה שפתחה את האריזה של שמלת הכלה שלה, לאחר אירוסיה של ביתה היחידה וגילתה ש... זו לא אותה שמלה בה היא נשאה לבעלה לפני 26 שנה.

התמונה של השמלה שפורסמה בכתבה צדה את עיניה של מקנמרה שזיהתה אותה באופן מיידי. "אמרתי לבעלי, 'זאת היא'", ספרה מקנמרה, "זיהיתי אותה מיד. מסתבר שהיינו באותו ניקוי יבש ובטעת החליפו בין השמלות שלנו."

מקנמרה, במקרה ממש (או שלא), מכירה את המחותנת של ג'ונס, אשר קשרה בין שתי הנשים הנרגשות, ואם לא די בסיפור המשותף, מקנמרה וג'ונס גילו שהם בוגרות אותו התיכון בהפרש של שנים.

ג'ונס, בת 52, אמרה שבשלב מסוים בשנה שעברה, היא רצתה לזרוק את השמלה הזרה אותה היא שמרה באדיקות במשך כמה עשורים מתחת למיטתה, אבל מסיבה מסויימת החליטה להמשיך לשמור אותה.

"הסתכלתי עליה וחשבתי, 'טוב נו, עברו כבר ארבע שנים (מאז פרסום הכתבה)", ספרה ג'ונס. "ואז אמרתי לעצמי,' לא, תחזירי אותה בחזרה', הרגשתי כאילו בסופו של דבר זה יקרה." וזה אכן קרה.

"כלתי התקשרה אליי ביום ראשון ואמרה: 'מצאנו את השמלה שלך," ספרה ג'ונס. "אני שמחה שזה לא לקח לה 4 שנים," היא אמרה על מקנמרה. "לקח לה רק כמה שעות כדי למצוא אותי".

שתי הנשים שעד עכשיו היו זרות זו לזו ונפגשו בנסיבות בלתי שגרתיות למדי, החליפו שמלות ומספרים והבטיחו לשמור על קשר. "זה מטורף לגמרי וזה כיף," אמרה מקנמרה. "יש לי חברה חדשה. ושמלה חדשה.סוף טוב הכל טוב."

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית