הופרדו בלידה: ילדה לבדה כי טראמפ לא אישר לבעלה להכנס לארץ

אחות ממיזורי ילדה תינוק במזל טוב ביום חמישי האחרון - בעוד בעלה, אזרח עיראקי, אוחזק בחו"ל בגלל האיסור החדש על כניסת מהגרים ממדינות מוסלמיות. את בנו החדש ראה האב המאושר והזועם לראשונה דרך... הסקייפ (אקטואליה)

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
הזוג המאושר?
מוכנה לסיפור שירתיח את הדם שלך? אז קבלי: רחל אדריאן, אחות ממיזורי ילדה תינוק במזל טוב ביום חמישי האחרון - בעוד בעלה, אזרח עיראקי, אוחזק בחו"ל בגלל האיסור של הנשיא דונלד טראמפ על כניסת מהגרים ממדינות מוסלמיות. את בנו החדש ראה הוגר אמין, האב המאושר והזועם לראשונה דרך הסקייפ.

אמין, כמובן היה נסער בעקבות פרידה מאשתו בזמן שהיה אמור להיות "הרגע המאושר" של חייו. "יש לי מסר לבן שלי:", צייץ האב בחשבון הטוייטר שלו, " אלנד, אני כל כך מצטער שאני לא יכול לבקר אותך עכשיו ולחבק אותך כמו אבות אחרים. כשתגדל תבין שרק בגלל בעיות פוליטיות לא יכולתי להיות בלידה שלך. תהיה חזק, אני מצטער ואני אוהב אותך. " לאמין גם היה מסר לדונלד טראמפ: "הלוואי שהיית נותן לי לבוא והלוואי שיכולתי להחזיק את הבן שלי."

אמין, כמו מהגרים נוספים שאינם מקבלים אשרת כניסה עתידים לנצח בקרוב. שופט פדרלי השעה את הצו באופן זמני, ופועל לפתיחת שערי המדינה באופן מיידי למהגרים בעלי ויזה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית