פמיניסטיות עם חוש הומור: למה היא מתכופפת?

תשובות לשאלה בפורום הפדלחו"שיות - פמניסטיות דתיות ללא חוש הומור - הוכיחו כי דווקא יש להן חוש הומור, ובשפע * אז למה היא מתכופפת? אל תחמיצו (תרבות)

חיה כהן | כיכר השבת |
אם את פמיניסטית ודתייה, לא נכונו לך חיים קלים על התפר השביר בין הלכה לעצמאות נשית. בדיוק בגלל זה הוקמה קבוצת הפדלחו"שיות - אני פמיניסטית *דתיה* וגם לי אין חוש הומור.

לפי תיאור מטרת הקבוצה בפייסבוק, "זהו מקום עבור נשים לחלוק ולשתף אירועים מחייהן במסגרת הדת. מקום בו הן יכולות לצחוק על הכול, בלי להצטדק, בלי להתנצל, בלי להיות מואשמות בחוסר צניעות, ובלי להסביר למה אין להן חוש הומור".

בהמשך נכתב: "אנחנו כאן בשביל לצחוק ולשתף ולמצוא כוחות ביחד במרחב נעים. הקבוצה היא קבוצה עבור פמיניסטיות דתיות. זה הבית שלנו, המקום בו אנחנו רוצות להרגיש בטוח, להתייעץ, לכעוס, לצחוק. הבית הזה פתוח כמובן בפני בנות ובני בריתנו – כמו פמיניסטיות שאינן דתיות או גברים השותפים למאבק הפמיניסטי".

אלא שתשובות לשאלה שהתפרסמה אמש (ב') בפורום הפדלחו"שיות, הוכיחו כי לפמיניסטיות דווקא יש חוש הומור, ובשפע.

אחת מחברות העלתה את התמונה הבאה, בצירוף הטקסט: "בן 9: אמא, למה היא מתכופפת? אני: שאלה טובה. אולי אתן תוכלנה לפתור את החידה".

לפי תיאור מטרת הקבוצה בפייסבוק, "זהו מקום עבור נשים לחלוק ולשתף אירועים מחייהן במסגרת הדת. מקום בו הן יכולות לצחוק על הכול, בלי להצטדק, בלי להתנצל, בלי להיות מואשמות בחוסר צניעות, ובלי להסביר למה אין להן חוש הומור".,בהמשך נכתב: "אנחנו כאן בשביל לצחוק ולשתף ולמצוא כוחות ביחד במרחב נעים. הקבוצה היא קבוצה עבור פמיניסטיות דתיות. זה הבית שלנו, המקום בו אנחנו רוצות להרגיש בטוח, להתייעץ, לכעוס, לצחוק. הבית הזה פתוח כמובן בפני בנות ובני בריתנו – כמו פמיניסטיות שאינן דתיות או גברים השותפים למאבק הפמיניסטי".,אלא שתשובות לשאלה שהתפרסמה אמש (ב')
‏צילום מסך מתוך קבוצת אני פמיניסטית *דתיה* וגם לי אין חוש הומור

בתמונה מצולמת אריזת כריך טוניסאי של 'קיבוץ עינת' ועליו מתנוססת אישה בחליפה מחויטת ועקבים, אוכלת כריך תוך שהיא מתכופפת. והפמיניסטיות התגייסו לעזור לחברתן התוהה בשרשור המשעשע הבא:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית