שולחן לשתיים: מעשה קטן אחד שריגש את הרשת במיוחד

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו? לפעמים בתוך סחף החיים, הדברים הקטנים ושימת הלב לאנשים שחולפים על פנינו, יכולים לעשות לנו ולהם משהו גדול בלב. הפוסט הבא שהעלתה ברוק בדף הפייסבוק שלה, ריגש את הרשת הוא גרף יותר מ- 2 מיליון לייקים ו- 270,00 שיתופים (רץ ברשת)

טליה אדר | כיכר השבת |
מעשים טובים כנראה מרגשים הרבהה אנשים, לפעמים, גם אם אנחנו לא חושבים שמעשה קטן אחד, יכול לעשות כלכך טוב לשני. הפעם הרשת אישרה זאת. פוסט שעלה השבוע בפייסבוק על מעשה טוב שעשתה ברוק עם אישה מבוגרת ריגש את כולם במיוחד, מסתבר שהאנושות כן טובה באיזשהו מקום..
,וכך היא מספרת: "היום הלכתי לאכול ארוחת צהריים במסעדה וראיתי אישה מבוגרת מגיעה מרחוק, אז חיכיתי והחזקתי בשבילה את הדלת, היא הודתה לי והייתה מתוקה מאוד. היא פנתה למלצרית ובקשה: 'שולחן לאחת', חיכיתי והיססתי אבל בסופו של דבר ניגשתי אליה ואמרתי: 'אני גם אוכלת לבדי, תרצי אולי לאכול ארוחת צהריים ביחד?' היא הייתה נלהבת! במהלך השיחה ביננו, גיליתי שבעשור האחרון היא גרה עם אמא שלה שנפטרה, ודודה שלה שנכנסה לאחרונה לבית אבות, אז קשה לה מאוד מהבדידות. הייתה לנו שיחה נהדרת, והיא כל הזמן חייכה והודתה לי על כך שאני מקשיבה לה, מה שגרם לי גם לחייך! המילים שלה ריפאו את ליבי בדיוק כפי שאני ריפאתי את הלב הבודד שלה. ללא ספק ההחלטה הכי טובה שעשיתי השנה. קוראים לה דלורס, ומעכשיו בכל יום חמישי אנחנו נאכל ארוחת צהריים יחד.,ברוק השיבה בתגובה לשיתופים הרבים ולתגובות ברשת: כל מה שרציתי זה לעשות הבדל בחיים של מישהי ולעשות משהו טוב, לראות שלהיות שם עבור מישהו יכול למלא את הלב שלך בשמחה גם. זאת לא הייתה התרברבות, רק פוסט שחשבתי שיגרום לאנשים לקחת צעד אחורה, לעשות שינוי ולחייך. אני שמחה שזה בדיוק מה שקרה.,מעשים טובים וקטנים, תחשבו עלזה...
ברוך ודולרס במסעדה ‏(מיתוך דף הפייסבוק של ברוק)

וכך היא מספרת: "היום הלכתי לאכול ארוחת צהריים במסעדה וראיתי אישה מבוגרת מגיעה מרחוק, אז חיכיתי והחזקתי בשבילה את הדלת, היא הודתה לי והייתה מתוקה מאוד. היא פנתה למלצרית ובקשה: 'שולחן לאחת', חיכיתי והיססתי אבל בסופו של דבר ניגשתי אליה ואמרתי: 'אני גם אוכלת לבדי, תרצי אולי לאכול ארוחת צהריים ביחד?' היא הייתה נלהבת! במהלך השיחה ביננו, גיליתי שבעשור האחרון היא גרה עם אמא שלה שנפטרה, ודודה שלה שנכנסה לאחרונה לבית אבות, אז קשה לה מאוד מהבדידות. הייתה לנו שיחה נהדרת, והיא כל הזמן חייכה והודתה לי על כך שאני מקשיבה לה, מה שגרם לי גם לחייך! המילים שלה ריפאו את ליבי בדיוק כפי שאני ריפאתי את הלב הבודד שלה. ללא ספק ההחלטה הכי טובה שעשיתי השנה. קוראים לה דלורס, ומעכשיו בכל יום חמישי אנחנו נאכל ארוחת צהריים יחד.

ברוק השיבה בתגובה לשיתופים הרבים ולתגובות ברשת: כל מה שרציתי זה לעשות הבדל בחיים של מישהי ולעשות משהו טוב, לראות שלהיות שם עבור מישהו יכול למלא את הלב שלך בשמחה גם. זאת לא הייתה התרברבות, רק פוסט שחשבתי שיגרום לאנשים לקחת צעד אחורה, לעשות שינוי ולחייך. אני שמחה שזה בדיוק מה שקרה.

מעשים טובים וקטנים, תחשבו עלזה...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית