יש דבר כזה: 5 עצות טובות שיהפכו אותך למאושרת

האושר הוא אחד ה'מוצרים' המבוקשים ביותר בחיינו, לפעמים זה נראה כי אנחנו מתעקשות לדחוק את האושר הרובץ אל פתחינו בטענות מרירות כאלו ואחרות * הנה 5 דברים שיזכירו לך כי את יכולה להיות ממש מאושרת ובקלות (תרבות)

טליה אדר | כיכר השבת |
1. די עם הדיאטה

'תאכלי מה שבא לך', כן, זה אמיתי רק במינונים הנכונים. לא פשוט להיות כל היום בדיאטה ואז להשבר על פרוסת עוגה יבשה בלילה. לכן אם תרגישי שהינך יכולה לאכול הכל אך ההבדל המשמעותי נעוץ בכמות, פשוט תטעמי, תתגברי ותמשיכי הלאה.. זה יהיה יעיל הרבה יותר מאשר לבלוס כמויות בסתר ולסבול מיסורי מצפון קשים, את תרגישי שאת לא כבולה לדיאטה אינסופית, החיים לפנייך, וגם תשמרי על משקל... וגם אם לא, אם אוכל משמח אותך פשוט תאכלי.

2. בגד חדש - חובה!

את חייבת לקנות לעצמך בגד חדש, מחקרים מראים כי נשים מאושרות כשהן קונות בגדים, אז נכון שלא באמת צריך מחקר בשביל לבדוק את התופעה הזו ולמרות שהאושר הוא ממש רגעי ואינו מתמשך עד לקניה הבאה.. אבל רגעי אושר קטנים משפרים את ההרגשה - פשוט תעשי מה שאת אוהבת..

3. חוויה רוחנית

פתחי לעצמך חוויה רוחנית כלשהי. השתתפות בשיעור מוסר, תורה או כל דבר אחר שיעשיר את עולמך, כל דבר שיגרום להתפתחותך האישית ולשדרוג עולמך הפנימי, גם קורס אפיה יכול לבוא בחשבון (במיוחד אם הוא מסתדר עם כלל מס' 1) אם זה מה שגורם לך לעונג - פשוט תעשי.

4. מעשה טוב - חסד

עשי מעשה טוב אחד ביום, מעשה שימלא את ליבך ויתן לך תחושת סיפוק, הרי בסך הכל את מונעת מנתינה אינסופית, עשי זאת בשמחה ובתחושה שיותר ממה שאת נותנת את מקבלת. מעשים טובים הם הדרך הבטוחה לאושר גם כשאין סיבה מיוחדת ברקע.

5. אל תשכחי את הבעל

עשי למען הזוגיות שלך! אל תשכחי כי הזוגיות היא אבן יסוד בנפשנו שלא ניתן להתעלם ממנה, נבראנו בצורה כזו שאנו זקוקות לזוגיות. זה המבנה האנושי הקיים. כל מה שתעשי טוב למען הזוגיות שלך (ורק את זו שיודעת מה יעשה טוב לזוגיות שלך) יהפוך אותך אותך למאושרת.

ועוד משהו.. שאינו קשור לחמשת הדברים שאמורים ל'הפוך' אותך למאושרת, אימרי תודה, כל בוקר מיד כשאת מקיצה, זה ימלא אותך ברצון לחיות טוב יותר, ולממש את כל חמשת הדברים שיעשו לך טוב בהמשך היום, תנסי זה בדוק..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית