'שטייגען רבולוישען 2020'

השעה היא שעת בוקר. עשרות התלמידים גודשים את אולם הלימוד ומחכים עד יוציא הרב את דיבורו מפיו. לא עברה הדקה וכבוד הרב מכחכך בגרונו, 'כולם להוציא את האייפד בבלי עמוד תקו' ולהתחיל ללמוד' * (תרבות)

גילי. ש | כיכר השבת |
כמובן כל אחד מהתלמידים הוציא את אייפודו ודפדף באפליקציית הלימוד. שמו על רטט שיתחיל להתנועע כמנהג רבותינו שהתנדנדו על הסטנדר והתחילו ללמוד. לא עברה דקה עד שהשטייגעניסט נוחעם קם ממקומו וצעד אל עבר הרב.
''כבוד הרב, קושיה לי'. '
כבוד הרב הרים ראשו מהגראנד גלאקסי שלו "שאל בני'' וכמובן אותו נוחעם הקשה לרב את קושייתו ולקושייה אין פותר! ''או, שאלה יפה שאלת בני...האם גוגל עשית?' ''כן כבוד הרב. עשיתי גוגל וגם באופרה מיני, אך לא מצאתי את מבוקשי'' מייד קם הרב אל ארון הגאג'טים והוציא לפטופ עב כרס (50TB) הקליד את שאלתו ולחץ חיפוש.

לפתע הבין הרב שמשהו אינו קשורה! הרי עברו להם שלוש עשרה שניות ועדיין לשאלה אין פותר. ולפתע רעש מוזר עלה מכיוון הלומדים. ''כבוד הרב כבה לי הדף באמצע הלימוד! ''כבוד הרב, האפליקצייה בבא קמא לא נפתחת!'' וכמובן נכנס בריצה שלמקה ששהה עכשיו בחדרו באמצע פגישת השידוך השלישית עם רחל הצדקת. ''כבוד הרב הסקייפ נכבה לי באמצע הפגישה שלא תחשוב עלי דברים בטלים כבוד הרב''

ולפתע נכנס בסערה אל האולם עוזר הרב חיוור כאייפון לבן חדש מהחנות ניגש אל הרב ולחש לו באזנו. ''כ...כ..כבוד הרב הראוטר. הוא..הוא...לא פועל!' הרב בלע את רוקו קיבץ את כל התלמידים דפק על שולחנו וקרא. ''תלמידיי היקרים! לא עלינו, הראוטר קרס, אנא נישא תפילה יחדיו שהבעיה תתקן במהרה ונוכל לחזור ללימודינו''

אך..

איך אפשר לשאת תפילה? הרי הסידור נמצא עמוק בתוך הסיידער יום (אפליקצייה שתצא בשנת 2017). כל הבחורים ניסו למלמל משו, אך הפחד ממה יהיה ואיך יעמדו לתפילת מנחה. אכל אותם והם עמדו מאובנים במקומם. וכמו משמיים צעד לו אל עבר אולם הישיבה בחור חמד. ''שלום כבוד הרב אני מהישיבה ממול ''והיקלדת לבינך". הרב שמע את בעייתכם והוא מזמין אתכם אלינו לגלישה בטוחה ויציבה'' מייד כל הבחורים הניחו האייפד תחת בית שחיים וצעדו אל עבר הישיבה השכנה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית