כישרון או כישלון?

תנו לי לשאול אתכן מספר שאלות, בעצם מספר רב של שאלות. כאשר אנחנו שואלים את עצמינו שאלות אנו בעצם מכוונים את עצמינו ליעד מסוים. מי מאיתנו אינו רוצה להצליח? בזוגיות? משפחה? עסקים? באופי נעים? בהשפעה? בשמחה? בקריירה? בעסקים? במקומות עבודה? כנסו לכתבה.. (מודעות)

פנינה סורסקי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

הצלחה זה צורך קיומי, בכל תחום. תמיד כבר שנים רבות. לא משנה הקדמה והטכנולוגיה הצלחה היא צורך קיומי, אז מה גורם לנו להצליח להיכשל פעם אחר פעם? ולא להגיע לתוצאות או ליעדים שאנו רוצים? מה גורם לנו להיות מתוסכלים בזוגיות? עם הילדים? מהשכר שלנו? מכמות הלקוחות שלנו?

סטיסטית אחד מתוך שלושה זוגות נישאים מתגרשים. כמה כאב? כמה שקרים? כמה עצב? אחרי שהיה כל כך הרבה שמחה אהבה שירה וריקודים וגם ילדים, מתגרשים ואז חוסר האימון משליך על המשך חיינו.

ומה קורה? דווקא ההורים שלכאורה מגוננים על הילדים ושומרים בקנאות על קרוביהם, מפני פגיעה הם אלו שהופכים לזרז ומוציא לפועל של החיים העתידיים של ילדיהם בעקבות הפגיעה והשקרים שבדרך כלל גירושין מלווים.

מדוע זה קורה לנו?

השמנת יתר, שגורמת למחלות, חוסר בטחון, תסכול, סכרת, בעיות מעיים. לאן הלכה איכות החיים שלנו? כסף... כמה בסוף החודש? למה? מה עושים בעשרת הימים האחרונים של החודש? לא אוכלים? לא שותים? לא נוסעים? לא קונים? איך אפשר שיהיה כל כך הרבה חודש בסוף הכסף? מה ההשלכות של זה?

מפצח הקוד

תכירו את מפצח הקוד להצלחה בתחומם רבים. שפתר את הסיבה הקשה בדרך לפיסגה, להצלחה, הדרך למוסס פחדים
והדרך לשינוי התפיסות המעוותות על פרנסה, ומרכיב מפות חשיבה לפתרונות בחיים. מודעות, אימון המוח לחשיבה חיובית .ע"י התרגיל הראשון בסידרה תוכלו אט אט לפתח מודעות, ולחוות את הרצונות שלכם מתממשים, התחילו בתרגיל.. קסם הקשר.

אך לפני כן, שאלו את עצמכם שאלות, מקדו את הרצונות שלכם, ואת מה שאתם הכי הייתם רוצים להשיג, ופשוט תתחילו לתרגל - זה עובד! דווחו לנו. .

כדי לקבל את הכלים שמנצחים כל אתגר ניתן לשלוח מייל like4success@gmail.com

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית