כך תהיי מצחיקה ב-3 שלבים

לפעמים קורה שאנחנו ממש רוצים להצחיק ולא הולך לנו. חוש ההומור הוא סוג של תכונה השנויה במחלוקת האם היא גנטית. נרכשת או סתם ככה מולדת? לא משנה באמת מהי עמדתכם, יש לנו 3 שלבים פשוטים שיעזרו לכם להיות מצחיקים (פורים תשע"ז)

טליה אדר | כיכר השבת |
איזה מצחיקההה את..
השלב הראשון; ליקטו בדיחות

כדי להיות בעניינים אנחנו צריכים להכיר את מרחב הבדיחות האוניברסלי. כמובן שיש צורך מובהק בהתאמה סביבתית לתוכן הבדיחה - זאת אומרת אם אתם צעירים או בגיל המעבר, כדאי שתכינו בדיחה לכל גיל. ועוד משו, הצטיידו ב-2 בדיחות ישנות וטובות מפעם רק בשביל להראות שתמיד הייתם כאלו מצחיקולים.

השלב השני; תהיו שלפנים

לא שפנים - אלא שלפנים, פשוט תשלפו' אל תחשבו הרבה מדי וגם לא קצת מדי. אלא ממש ככה כשאתם מזהים הזדמנות טובה להשחיל את הבדיחה המושחזת שלכם פשוט תשלפו אותה. אבל איך? ידוע שלשלוף זה לא כל-כך פשוט. זו אחת ממיומנויות המח הנרכשות ע"י תרגול רב, אז פשוט תעבדו על זה. תספרו את הבדיחה כאילו היא חלק מהבדיחה ולא דורשת הכנה מוקדמת. גם אם לא ממש קלטתם את הטכניקה עדיין, תמיד תוכלו להשתמש בטיפ הראשון 'הכינותי מראש'..

השלב השלישי; תנכסו את הבדיחה כשלכם

אחת, שתיים ושלוש - אחרי שצלחתם את ה-2 הראשונים אתם למעשה כבר ממש בפנים, תספרו תספרו את הבדיחה שהכינותם מראש, או ששלפתם סתם ככה כחלק מהשיחה. ופשוט תספרו אותה בצורה מעניינת. תוסיפו לבדיחה מוטיב אחד משלכם, תנועה או מימיקה או אפילו קול שהוא ייחודי לכם. ככה אתם פשוט מנכסים את הקטע המצחיק בשיחה אליכם ובטוח יזכרו אתכם בעתיד כבעלי חוש הומור ברמה כזו או אחר.

*אזהרה: אין בטיפים האמורים לעיל שום אחריות לגבי הביצוע. במידה והמבצע יצא מביך ולא מצחיק האחריות עליו ורק עליו בלבד.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית