4 כללים חשובים לאישה שבעלה משתכר בפורים

מאחורי כל 'איניש' מבושם עומדת אישה ומחכה.. שיעבור לו. פורים הוא היום הכי שמח בשנה, גם בשל העובדה כי להשתכר עד אובדן חושים זו מצווה. אך מה עושות הנשים (חוץ מיקר לבעליהן) כאשר הגבר שלהן משתכר והן צריכות לפנות אותו ואת כל כבודתו הביתה? כמה טיפים שיעזרו לך להיות עזר לגבר המבושם (פורים תשע"ז)

טליה אדר | כיכר השבת |
חייב איניש לבשומיי..
אז כפי שאמרנו כמו בכל שנה, חייב איניש לבשומיי והאישה ללוות אותו ולהיות עזר לו ביום החשוב הזה. יש 3 סוגי 'אינישים' : 1. האיניש המבושם מעט'. 2. האיניש שרק נהנה מחבריו המתבשמים. 3. האיניש שהתבשם יתר על המידה, וקיים את המצווה בהידור רב. כל אחד ןהשפעת היין על תפקודו המלא או החלקי ביום הפורים.

אבל מאחורי כל איניש כמובן עומדת אישה לא מבושמת, מפוקסת וכמובן מתפקדת, אחרי הכל יום הפורים הוא יום עמוס בחוויות נשיות מהסוג הטוב. 'לחפש', 'למשלח', 'להכין סעודה', 'לשמוע קריאת מגילה' ובעיקר לדאוג שהכל יתנהל ממש בשמחה. אחרי הכל פורים הוא היום השמח בשנה.

ואז.. מגיע שלב החובה - נקצר את התהליך ונגיע ישר לרגעי השיכרות. בהם הבעל כבר נמצא בעולמות עליונים. ואת זו שצריכה להמשיך לתפקד ולשמוח כי, הלו.. פורים היום!! אז הנה 4 טיפים שיעזרו לך לצלוח את רגעי השכרות בשלום.

1. הכיני אותו מראש, הזכירי לו ששנה שעברה היה שלב שבוא הוא איבד את זה ודיבר שטויות שאת לא ממש זוכרת. במידה ולא היה כזה דבר, תזכירי לו את החבר הטוב שלו שאשתו סחבה הביתה בסוף הסעודה או כל סיפור שיכרות שעולה לך בראש.

2. הצטיידי בשקית זמינה, מגבונים לחים ומגבוני רצפה מבושמים.

3. ברגע שאת מרגישה כי אין לאל ידייך מה לעשות דאגי למבוגר אחראי , חבר או בן משפחה שישגיח ויקח אותו תחת חסותו עד לשלב הסיום.

4. אל תשכחי לתעד את 'רגעי הבישום' יכול להיות שזה יעזור לך לשנה הבאה, או סתם ככה במשך השנה כולה.

וטיפ נוסף בשבילך: אל תשכחי שזו מצווה שגם את יכולה ליטול בה חלק, רק שלפני שאת עושה זאת ויש לכם ילדים קטנים הזקוקים לטיפול הצמוד שלכם, דאגי לבייביסיטר לשעות הקרובות..

פורים שמח לכולנו!!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית