בבית הספר, הבנים (והבת) של קייט מידלטון הם לא נסיכים

שלושת ילדיהם של קייט מידלטון והנסיך וויליאם לומדים בבית הספר "למברוק" בלונדון. ושימו לב לפרט הבא: כנראה שהם לא ישתמשו בתארים המלכותיים שלהם במוסד הלימודים. למה בעצם? (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

החל משנה זו, שלושת ילדיהם של קייט מידלטון והנסיך וויליאם - הנסיך לואי (4), הנסיכה שארלוט (7) והנסיך ג'ורג' (9) - לומדים בבית הספר "למברוק" בלונדון. ושימו לב לפרט הבא: סביר להניח שיורשי העצר הצעירים לא ישתמשו בתארים המלכותיים שלהם כשיכנסו לקמפוס של בית הספר.

על פי דיווח חדש של ה"דיילי אקספרס", הנסיכים יקראו בשמותיהם הפרטיים + התואר "קיימברידג'' (אז במקום זאת הם יהיו ג'ורג' קיימברידג', שארלוט קיימברידג' ולואי קיימברידג'). ג'ורג' ושארלוט השתמשו באותם כינויים בבית ספרם הישן.

הכינוי הזה מגיע מהטייטלים שניתנו להוריהם, הידועים בתור הדוכס והדוכסית מקיימברידג' (שהוענקו על ידי המלכה אליזבת בעצמה). זהו חוק מלכותי.

האמת, זה לא מפתיע שהצאצאים המתוקים של קייט ו-וויליאם ישתמשו בשם חדש בבית הספר. מעריצי הארמון בוודאי זוכרים שאביהם, הנסיך וויליאם, נטש גם הוא את התואר המלכותי שלו והשתמש בשם 'סטיב', בזמן שלמד באוניברסיטת סנט אנדרוז בפייף, סקוטלנד - לפי הדיווחים.

הוא אפילו נרשם תחת הכינוי 'וויליאם וויילס' (מכיוון שאביו הוא, ניחשתם נכון, הנסיך מוויילס). במגזין "המראה", מאמינים שוויליאם השתמש ב זהשם כדי ש"לא יזכה לקבל תשומת לב בלתי רצויה".

אכן, מעשה אבות סימן לבנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית