תמוה: קייט מידלטון לא עונדת יהלומים לפני 6 בערב

מייקה מאייר, מומחית לענייני הארמון, דנה לאחרונה בכללים הנוקשים שמשפחת המלוכה הבריטית מחויבת לעמוד בהם. אחד מהם כולל שמירת תכשיטים "נוצצים" - כמו יהלומים - לענידה לילית בלבד. מה פשר החוק המוזר הזה? (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם ידעתן (עד לקריאת הכותרת בכתבה זו, כמובן) שקייט מידלטון ומייגן מרקל לא אמורות לענוד יהלומים לפני 18:00? (ולא, אנחנו לא צוחקות.)

מייקה מאייר, מומחית לענייני הארמון, דנה לאחרונה בכללים הנוקשים שמשפחת המלוכה הבריטית מחויבת לעמוד בהם. אחד מהם כולל שמירת תכשיטים "נוצצים" - כמו יהלומים - לענידה לילית בלבד.

"תכשיטים אחרים כן מותרים לפני 18:00", אמרה מאייר לאתר "ניוז.דוט.קום". "בשעות אלו תראו מתכות, אבני חן, פנינים, אבני ספיר".

והיא, כמובן, גם הסבירה את הסיבה העומדת מאחורי החוק הזה ואמרה שהמלכה אליזבת לא רוצה שמשפחתה תהיה ראוותנית מדי. "רק בלילה תראו את היהלומים יוצאים החוצה. זה כדי לא להיראות בולט מדי בשאר הזמן", אמרה.

אם ההוראה הזו תמוהה בעיניכן, כדאי שתדעו שיש אינספור כללים בררניים שמשפחת המלוכה מוכרחה לפעול לפיהם, כמו הימנעות מלק בהיר, למשל. למרבה המזל, יש קבוצת אנשים שכל תפקידה הוא לעזור לנשים בארמון להחליט מה ראוי להופעה בפומבי ומה לא.

"יש להן צוות שיודע לייעץ מה מתאים לאירוע שהן משתתפות בו", הסבירה. "ומייגן במיוחד קיבלה הרבה עצות לגבי זה".
אבל היא כבר לא צריכה ליישם אותן, מאחר שעברה לקליפורניה עם בעלה, הנסיך הארי. ובכל זאת, אנחנו לא יכולות שלא לתהות מי הוגה את הכללים האלה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית