יש דברים נסתרים

מה עומד מאחורי התארים החדשים של וויליאם וקייט?

לאחר מותה של המלכה אליזבת, המלך צ'ארלס השלישי נשא נאום לאומה ובו העניק לנסיך וויליאם וקייט מידלטון אשתו את הכינוי "הנסיכים מוויילס", שלהם משמעות עלומה ומיוחדת (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כידוע, הנסיך וויליאם ואשתו, קייט מידלטון, קיבלו בימים האחרונים עוד תואר חדש לאוסף.
בסוף השבוע האחרון, לאחר מותה של המלכה אליזבת, המלך צ'ארלס השלישי נשא נאום לאומה, לראשונה מאז הוכתר. במהלך אותו נאום, הוא העניק כינוי נוסף לדוכס ולדוכסית מקיימברידג': הנסיך והנסיכה מוויילס.

"היום, אני גאה ליצור את הנסיך מוויילס", אמר. "כשקתרין לידו, הנסיך והנסיכה החדשים שלנו מוויילס ימשיכו, אני יודע, לעורר השראה ולהוביל את השיחות הלאומיות שלנו".

יש משמעות נסתרת ומיוחדת מאחורי התארים הדנדשים הללו: הם הוחזקו בעבר על ידי המלך צ'ארלס וגרושתו המנוחה, הלא היא הנסיכה דיאנה. (הם קיבלו את הכינויים לאחר חתונתם ב-1981.)

ובכל זאת, זה לא שינוי התואר היחיד שעברו הנסיך וויליאם ומידלטון מאז לכתה של המלכה לעולמה. הם גם קיבלו עדכון לכינוי שהשתמשו בו מאז שהתארסו: הדוכס והדוכסית מקיימברידג' וקורנוול.

התואר "הדוכסית מקורנוול" שויך בעבר לאשתו של המלך צ'ארלס, קמילה פרקר בולס. (היא לא תשתמש בו יותר עכשיו כשהיא אשתו של המלך.)

בדברים שנשא, המלך צ'ארלס הודה למלכה אליזבת על 70 שנות פעילותה והבטיח להמשיך את מורשתה. "אמי האהובה היתה השראה, דוגמה לי ולכל המשפחה שלי", השתפך. "ואנחנו חייבים לה את החוב הלבבי ביותר שכל משפחה יכולה להיות חייבת לאם על חיבתה, הדרכתה, הבנתה והדוגמה שלה". מרגש.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית