כמה שווה קייט מידלטון? (רמז: המון. ואין קשר לויליאם)

כנראה שקייט מידלטון לא מתקשה 'לסיים את החודש'. אבל העושר לא הגיע לידיה רק בזכות בעלה. היא בעצמה באה לנישואים איתו עם הרבה ירוקים משלה. כמה ואיך היא עשתה את זה? (תרבות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
צוחקת כל הדרך אל הבנק (צילום: שאטרסטוק)

בתור בת הזוג של מלך אנגליה העתידי, אנחנו מניחות שקייט מידלטון לא מתקשה 'לסיים את החודש', בלשון המעטה. ונכון, חשבון הבנק המשותף שלה ושל בעלה מרופד מאוד, אך חשוב לציין שהיא הגיעה לנישואים איתו עם הרבה ירוקים משלה. כמה בדיוק ואיך היא עשתה את זה? הנה התשובות:

משפחת המלוכה שומרת על פרטיות יחסית בכל הקשור לעניינים פיננסיים. עם זאת, מומחים בתחום משערים כי השווי הנקי של קייט מידלטון, בשילוב עם ויליאם, הוא 40-50 מיליון דולר. מתוך הסכום המדהים הזה, הנסיך נכנס לנישואים עם כ-30-40 מיליון דולר (כ-19 מיליון דולר במזומן) ומידלטון בעצמה הביאה 10-20 מיליון דולר לשולחן. אה, וטרם הזכרנו שהם חלק ממשפחה (מלכותית) ששווה כ-88 מיליון דולר ביחד.

שימו לב! למרות שהדוכסית לשעבר היתה בת עם פשוטה, מבחינה טכנית, לפני חתונתה עם הנסיך, היא בעצמה באה ממשפחה עשירה. להוריה יש עסק פופולרי לאספקת ציוד מסיבות בשם "פארטי פיסס" והשווי הכולל שלהם הוא כ-50 מיליון דולר. קייט עבדה שם לפני שנישאה. נטען ששוויה של החברה גדל אז, אבל זוהי רק השערה. לעולם לא נדע בוודאות.

מעבר לכך, לקיימברידג'ים יש גם גישה לקצבה המתקבלת דרך דוכסות קורנוול, כך שהם לא באמת נוגעים בחסכונות הגדולים שלהם. מהי דוכסות קורנוול? זו בעצם קרן הנאמנות של המלך צ'ארלס השלישי. כתשלום עבור תפקידם כבני משפחת המלוכה, ויליאם וקייט מקבלים הכנסה שנתית, המורכבת מנדל"ן, קרקעות, נכסים להשכרה ועוד. הדוכסות גם משלמת על הבגדים של קייט ודברים אחרים שנדרשים עבור העסקים המלכותיים הרשמיים.

בנוסף לכספי הדוכסות של הנסיך וויליאם ומידלטון, הוא קיבל סכום כסף גדול מאמו המנוחה, הנסיכה דיאנה. היא הקימה קרן נאמנות עבור בנה שהוא קיבל גישה אליה ביום הולדתו ה-30. נאמנותו של הנסיך ויליאם החזיקה, על פי הדיווחים, כ-10 מיליון דולר (לאחר מיסים), כמו גם גישה משותפת עם אחיו, הנסיך הארי, לאוסף התכשיטים הנרחב של אימם. הדוכסית מקיימברידג', לעומת זאת, היא זו שזוכה ליהנות מהתכשיטים היקרים.

כל מה שאנחנו יכולים להגיד זה וואו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית