אופס: הנסיך הארי חושף סודות על כתר החתונה של מייגן

הנסיך הארי ורעייתו, מייגן מרקל חשבו שזה יהיה מכובד שמרקל תחבוש את אחת מעטרותיה של הנסיכה דיאנה, אבל המלכה המנוחה, אליזבת השניה, ביקשה ממרקל לעשות אחרת. הסיפור המלא (תרבות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אנחנו מצפים בכיליון עיניים ליציאתו לאור של ספר הזיכרונות החדש מאת הנסיך הארי, "ספייר", במשך חודשים, כי מתארים לעצמנו שהוא יכלול אי אלו סקופים מחצר המלוכה, שטרם התוודענו אליהם. ועכשיו, כשהוא כמעט בחוץ, כל מיני דברים קטנים מתגלים, כולל רגע אחד שבו הדוכס מסאסקס מדבר על כתר החתונה של אשתו, מייגן מרקל.

כפי שנחשף על ידי האתר "פייג' סיקס", כנראה שבני הזוג חשבו שזה יהיה "נוגע ללב" שמרקל תחבוש את אחת מעטרותיה של הנסיכה דיאנה, אבל המלכה המנוחה, אליזבת השניה, ביקשה ממרקל לשאול אחת מאוסף התכשיטים הפרטי של ארמון בקינגהאם.

כפי שהנסיך הארי מדווח, המלכה והמלבישה שלה, אנג'לה קלי, הציגו למרקל חמש אפשרויות שונות, כולל אחת שכולה אבני אמרלד ואחרת עם אבני תרשיש.

בקטע, הדוכס מסאסקס מציין שכולן הסכימו שאחד העיצובים "בולט יותר מאחרים" ו"נראה כאילו הוא נוצר במיוחד עבור מג", אם כי לא ברור אם הנזר שחבשה הדוכסית ביום הגדול הוא באמת אותו אחד.

לפני בחירת האביזר, מרקל הוזהרה מראש על ידי קייט מידלטון שתהליך בדיקתו עם מעצבת השיער שלה יהיה אינטנסיבי למדי. עם זאת, ברגע שביקשה להוציא את הטיארה מהארמון, נאמר לה על ידי קלי שזה ידרוש "פקודה וליווי משטרתי".

בסופו של דבר, מרקל חבשה את נזר היהלומים של המלכה מרי, חתיכת כסף מדהימה בעלת "הרכב פרחוני" המייצג כל מדינה בחבר העמים הבריטי. הפיס עוצב על ידי קלייר ווייט קלר, שעיצבה גם את השמלה של מרקל.

אנחנו לא יכולות לחכות לראות אילו דברים נוספים נגלה כאשר הספר יגיע לחנויות ב-10 בינואר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית