בצוותא עם סבתא

מייגן מספרת על הפגישה הראשונה עם המלכה אליזבת

מייגן מרקל, פשוטת העם, חולקת פרטים שטרם נשמעו על מערכת היחסים שלה עם המלכה אליזבת המנוחה, שהצטיירה לכולנו כמעט מאיימת. מה מסתבר? היא היתה לה כמו סבתא אמיתית (תרבות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לאחרונה הופצה סדרה תיעודית חדשה העוסקת בקורותיהם של הנסיך הארי ומייגן מרקל ובה סיפורים מרתקים מאחורי הקלעים של ארמון בקינגהאם. באחד הקטעים, הדוכסית, פשוטת העם, דיברה על המפגש הראשון והמאיים עם המלכה אליזבת המנוחה (שהתרחש ב-2018, ביום השנה הראשון לשריפה במגדל גרנפל - בניין דירות ציבורי בצפון קנזינגטון - שבה נספו 72 איש.)

"ההתקשרות הרשמית הראשונה שלי עם הוד מלכותה היתה בשלב מוקדם מאוד לאחר שהתחתנו", אמרה. "לקחנו יחד את הרכבת המלכותית ואכלנו ארוחת בוקר באותו בוקר. היה לי ממש כיף איתה".

השתיים השתתפו בטקס מיוחד שחגג את פתיחת גשר מרסי גייטוויי בצ'שייר, אנגליה. כשנשאלה על אינטראקציות האחת על אחת שלהן, מרקל הודתה שהן היו מאוד סתמיות מאחורי דלתות סגורות.

"התייחסתי אליה כאל סבתא של בעלי", הסבירה. "ובידיעה ש-כמובן, חייבת להיות תחושה אחרת לגמרי של נאותות ויש דברים שאסור לעשות בציבור. אך כשישבנו ואכלנו ארוחת בוקר, היינו פשוט מסוגלות לדבר".

אשת הנסיך גם אישרה שהמלכה אליזבת התייחסה אליה כאל בת משפחת המלוכה, גם כשאף אחד לא הסתכל. "כשנכנסנו לרכב, בין התחייבויות שונות, היתה לה שמיכה והיא הניחה אותה על הברכיים שלי", חשפה. "וישבנו במכונית עם השמיכה הזו וחשבתי, 'אני מזהה ומכבדת ורואה שאת המלכה. אבל ברגע הזה, אני כל כך אסירת תודה שיש לי דמות של סבתא כי זה מרגיש כמו משפחה'".

מרקל המשיכה, "ובגלל שהייתי כל כך קרובה לסבתא שלי וטיפלתי בה בשנותיה האחרונות, זה היה יום כל כך טוב. צחקנו ביחד".

התמונות מדברות בעד עצמן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית