ההיסטוריה חוזרת?

הנסיך הארי: "לא רציתי שמה שקרה לאימי יקרה לאשתי"

הדוכס מסאסקס שוחח בגילוי לב על אמו המנוחה, הנסיכה דיאנה - וחשף כי צעד בעקבות ליבו כשקיבל את פניה של מייגן מרקל למשפחת המלוכה וכשעזב את הארמון (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הנסיך הארי הולך בדרכה של אמו, בין אם הבחנו בכך ובין אם לאו. אבל כעת הוא לגמרי מאשש את זה.

הדוכס מסאסקס שוחח בגילוי לב על אמו המנוחה, הנסיכה דיאנה, בסדרה תיעודית אשר בוחנת את מערכת היחסים שלו עם אשתו וראתה אור לאחרונה. בפרק הראשון, הוא חשף כי צעד בעקבות ליבו כשקיבל את פניה של מייגן מרקל למשפחת המלוכה.

"אני חושב שלכל כך הרבה אנשים יכול להיות דחף להתחתן עם מישהו שמתאים בדיוק לתבנית שבראש שלהם, בניגוד למישהו שאולי פשוט יהיה להם טוב איתו", אמר. "זה ההבדל בין לקבל החלטה עם הראש או עם הלב. ואמא שלי בהחלט קיבלה את רוב ההחלטות שלה, אם לא את כולן, עם הלב שלה. ואני הבן של אמא שלי".

בעודו דן בהחלטתו לפרוש מתפקיד מלכותי בכיר, הודה הנסיך כי גם פה היה לאמו חלק משמעותי בבחירתו. "אני מקבל את זה שיהיו אנשים ברחבי העולם שלא יסכימו באופן מהותי עם מה שעשיתי ואיך שעשיתי את זה", הוסיף. "אבל ידעתי שאני צריך לעשות כל מה שאני יכול כדי להגן על המשפחה שלי, במיוחד אחרי מה שקרה לאמא שלי (שסבלה מהצקות תקשורתיות בלתי פוסקות - ת.א.). לא רציתי שההיסטוריה תחזור על עצמה".

"זה באמת קשה להסתכל על זה לאחור עכשיו ולומר, 'וואו, מה קרה? איך הגענו לכאן?'", התוודה הנסיך. "אבל מדובר בחובה ושירות ואני מרגיש כאילו אני חלק מהמשפחה הזו, זו חובתי לחשוף את הניצול והשוחד הזה שקורים בתקשורת שלנו".

שלא שם חלקנו כהם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית