הלם

למה קייט מידלטון מסתובבת בלי טבעת הנישואין שלה

הדוכסית ובעלה, הנסיך וויליאם, השתתפו בפתיחה של בית החולים 'ליברפול' ואכן, לפי מגזין "הלו", היא לא ענדה בו את טבעות האירוסין והנישואין שלה. אבל אל חשש, זה לא מה שאתן חושבות (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האאוטפיט המסוגנן של קייט מידלטון (שמלת סריג כחולה, חגורת עור כחולה עם אבזם זהוב ומעל בלייזר בסגנון סקוטי משובץ בכחול וירוק, אם תהיתן) שלבשה בביקורה האחרון במרסיסייד, מחוז בצפון מערב אנגליה, היה מיוחד במינו (כרגיל). אבל חלק ממעריצותיה הבחינו במהירות שחסר בו אביזר בסיסי ביותר: טבעות האירוסין והנישואין שלה.

השבוע, הנסיכה קתרין ובעלה, הנסיך וויליאם, השתתפו בפתיחה החגיגית של בית החולים האוניברסיטאי המלכותי 'ליברפול', שם הם זכו לשוחח עם העובדים במקום ולמדו על המשאבים לבריאות הנפש המוצעים שם.

היציאה האחרונה הזו מסמנת את ההופעה הפומבית הראשונה שערך הזוג מאז שהנסיך הארי הוציא את ספר הזיכרונות החדש שלו, "ספייר".

ואכן, לפי מגזין "הלו", הדוכסית לא ענדה את טבעות האירוסין והנישואין שלה בעת שהסתובבה בבית החולים. אבל אל חשש, זה לא מה שאתן חושבות. כפי שמתברר, היא נאלצה להסיר אותן כאמצעי זהירות בריאותי ובטיחותי וניתן היה לראות שהטבעות מעטרות את אצבעותיה כששהתה מחוץ לבית החולים והצטלמה.

זו לא הפעם הראשונה שהנסיכה מסירה את הטבעות שלה לאירוע פומבי. "הלו!" חשפו גם שהיא הורידה אותן במהלך נסיעה לבית החולים לילדים 'אוולינה' בלונדון, בשנת 2020. ושנתיים קודם לכן, היא עשתה את אותו הדבר בזמן ביקור בבית החולים 'גרייט אורמונד סטריט'.

רואות? אין מה לדאוג. הם חיים בעושר ואושר עד עצם היום הזה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית