קייט מידלטון עושה 'סלפי' עם מעריצות ושוברת ת'חוקים

לפני ימים מספר פנתה לנסיכה מוויילס קבוצת נשים שביקשה להצטלם איתה. למרות שבני המלוכה לא אמורים להצטלם עם פשוטי העם ולנפק להם חתימות, היא הסכימה בשמחה. איך זה קרה? (תרבות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

השבוע, הנסיכה קתרין עצרה בבית הילדים "פוקסקאבס" בלוטון, עיירה במחוז בדפורדשייר שבאנגליה, שם נפגשה עם מורים ואורחים כדי ללמוד עוד על התוכניות העתידיות של המקום בתחום החינוך.

כשהיא יצאה מהבניין, פנתה לנסיכה מוויילס קבוצת נשים שביקשה סלפי. למרות שבני המלוכה לא אמורים להצטלם עם פשוטי העם ולנפק להם חתימות, היא הסכימה בשמחה. ומסתבר שהיא לא היחידה, כי ממחקר שערכנו, שמנו לב שלעתים קרובות דיירי הארמון אכן מתעלמים מהחוק הראשון.

אולי הנסיכה חשבה שזה יהיה לא מנומס לסרב להן, או שמא היא גרסה שבגלל שבדיוק עזבה את האירוע ולא היתה בתפקיד יותר, אין בעיה במה שעשתה. בכל מקרה, משתתף באירוע שבו נכחה, גרג אגנו, דן בנושא בראיון שהעניק למגזין "אינסיידר" והסביר שיש הרבה גורמים שיש לקחת כאן בחשבון. "הדבר היחיד שהם דיברו עליו הרבה היה 'בלי תמונות סלפי' והסיבה לכך היתה בגלל שהם לא רצו שאנשים יפנו עורף למשפחת המלוכה ולמלכה", אמר. "וזה היה מאוד חשוב להם".

בלי קשר, חשוב לציין שוב שהכלל המלכותי הזה נשבר אינספור פעמים בעבר. למעשה, זה קרה כל כך הרבה פעמים שאולי כבר לא מדובר בחוק שנאכף.

בשנה שעברה, מידלטון ובעלה, הנסיך וויליאם, הפרו את הנחיית "ללא סלפי" במהלך טיול לסקוטלנד - ולאחר מכן שוב בג'מייקה. אפילו המלך צ'ארלס הצטלם במהלך ביקור בילוסנייף בטריטוריות הצפון-מערביות של אנגליה.

הטיול השבוע סימן את יציאת הסולו הראשונה של הנסיכה קתרין בשנת 2023 והראשונה מאז הוציא הנסיך הארי את ספר הזיכרונות שלו, "ספייר". הפרינססה לבשה שמלת סריג כתומה שהיא שילבה עם חגורה שחורה ומעיל קאמל.

וכעת, השאלה שנותרה לנו היא: נו, איך יצא הסלפי?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית