קייט מידלטון חולקת תמונת ילדות נדירה

עכשיו אנחנו יודעים מאיפה קייט מידלטון קיבלה את כישורי הצילום שלה: אתמול היא העלתה תמונה נדירה לאינסטגרם, שבה נחשפות פניה כתינוקת וכפי שמתברר, הרגע הזה נלכד על ידי אימה (תרבות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אתמול בבוקר, ב-4 בפברואר, העלתה קייט מידלטון תמונה נדירה לאינסטגרם, שבה נחשפות פניה כתינוקת. בצילום, היא מושיטה יד אל אביה ומחייכת וכפי שמתברר, הרגע הזה נתפס על ידי לא אחרת מאשר אימה של הנסיכה מוויילס, קרול.


לתיעוד הזה הנסיכה קתרין הוסיפה את הציטוט הבא: "פנים הם הצעצוע הטוב ביותר של תינוק".

הסיבה לפרסום הנדיר הזה הוא "שייפינג אס", הקמפיין החדש שהשיקה רק בשבוע שעבר, אותו תיארה בהמשך הפוסט: "ביום שלישי השקנו את ShapingUs# כדי להעלות את המודעות לתפקיד החיוני שממלאות שנותינו הראשונות בעיצוב שארית חיינו. בסוף השבוע הזה, נשמח שכולכם תבלו זמן עם החברים, המשפחות, הקולגות והקהילות שלכם בשיחה על ילדותכם המוקדמת וכיצד היא עיצבה את חייכם".

מידלטון סיימה את דבריה בבקשה: "אני מקווה שגם תשקלו להצטרף אלי לשתף תמונה של עצמכם לפני יום ההולדת החמישי שלכם, כדי לעזור בשיחות האלה ולחלוק גם כמה חיוכים וזיכרונות" ולאחר מכן הוסיפה: "(אימוג'י של תמונה) עם אבא, מאת אמא".

העוקבים המלכותיים אהבו את הפוסט החד פעמי הזה ורבים ציינו שקיים דמיון בין הנסיכה קתרין ובנה הצעיר - הנסיך לואי, בן ה-4. אדם אחד כתב, "חשבתי שזה הנסיך לואי". אחר הוסיף, "לואי הוא התאום שלך [אימוג'י של פרצוף עם עיני לב]".

בעוד שקרול הייתה זו שצילמה, עכשיו אנחנו יודעים שהיא העבירה את האהבה לתחום לבתה הבכורה. קייט מצלמת לעתים קרובות את בני משפחתה, כמו הדיוקנאות של הנסיך לואי על החוף, שעליהם היתה אחראית, לקראת יום הולדתו הרביעי באפריל 2022.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית