הכספומט הנדיב: לא רק בשקלים!

כל מי שהגיע לכספומט שבוואדי ערה והקיש סכום למשיכה, נדהם לגלות שהיום הכספומט הנדיב מכפיל לו את הסכום בכמה פעמים ומפנק אותו באותו סכום רק בדולרים. כמובן שהשמועה התפשטה ותוך דקות נערמו מספר רב של אנשים שבאו להנות מהכספומט הנדיב, עד שהמשטרה פיזרה את החגיגה וסגרה את המקום

גילי שלום | כיכר השבת |
אזרחים הגיעו השבוע לסניף בנק לאומי שבוואדי ערה נדהמו לראות כאשר נגשו לכספומט בכדי למשוך כסף,שהכספומט החליט היום לצאת ביום פינוק,ובמקום לקבל את הסכום שהקישו בשקלים חדשים,הם קיבלוהו בדולרים חדשים ישר מהכספומט!.עד מהרה התפשטה השמועה ועשרות לושבים מהמקום הגיעו לבנק בכדי למשוך כסף.התקלה המפנקת התרחשה בכל פעם שמישו ניסה למשוך כסף, וכל מי שמשך כסף בשקלים קיבל אותו בדולרים.

"הגעתי למשוך 200 שקלים כדי לתדלק את הרכב בסוף יום הכבודה שלי, הכנסתי את הכרטיס ולחצתי על 200, ולפתע יצאו לי 4 שטרות של 50 דולר״ סיפר אחד האזרחים ״הבנתי מייד שיש בעיה במכשיר ושמתי לב שהתחר לכספומט ארוך יחסית לשעה הזו של היום. אנשים הבינו שהכספומט הפך לנגיד ומחלק דולרים במקום שקלים ובאו בהמוניהם. האמת? זו הפתעה די נעימה סיכם.

"הייתי בדרכי למכולת, כמובן שפניתי לכספומט בכדי למשוך מאה שקלים, הקשתי 100 ש"ח. ולפתע במקום המאה שקלים קיבלתי מאה דולרים אמריקאים, בהתחלה חשבתי שזו בדיחה או מתיחה, אך כשראיתי שגם אלו שבתור לפני ואחורי קיבלו דולרים, הבנתי שזו טעות מתוקה לשעת ערב זו" אמרה אחת החוגגות.

מאדי זייד, עיתונאי ואיש טלוויזיה, סיפר שמסביב לכספומט הייתה אווירה חגיגית וכולם חייכו ורצו לנסות את מזלם. לדבריו, החל דיון בתור אם שווה למשוך או לא, וחלקם טענו שבטח יהיה חיוב מלא בחשבון הבנק, אך זה לא מנע מהאנשים לנסות.

בשלב מסויים החלה לפעול הזעקה במקום, מנהל הסניף הגיע למקום והזעיק את המשטרה. הניידת שהגיע דרשה מכל האזרחים שנכחו במקום לא לגעת בכספומט. מנהל הסניף השבית את הכספומט. בשלב זה לא ידוע מה הייתה סיבת הנדיבות של הכספומט ומה בעצם גרם לתקלה הזו, וכן לא ברור באיזה סכום יחוייב זה שביצע משיכה והתפנק בדולרים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית