פספסת את בלאק פריידי? בשבילך יש את סאייבר מאנדיי!

הייתן עסוקות בהכנות לשבת ופספסתן את הבלאק פריידי? או שבזבזתן כבר בבלאק פריידי ונשאר לכן מעט מזומנים לסיילים מטורפים ברשת? כי היום חוגגים את סייבר מאנדיי ברחבי הרשת, וכן.. המחירים שווים בהחלט!

גילי שלום | כיכר השבת |
'יום שני המקוון' או כפי שהאמריקאים מכנים אותו ה״סייבר מאנדיי״ הוא מונח שמתאר את יום שני שבא מייד לאחר יום ״שישי השחור״ -בלאק פריידי, היום הזה נולד לראשונה בשנת 2005. כאשר חברות השיווק רצו לשכנע קליינטים לקנות באינטרנט. דזמנו זה היה קשה לעשות זאת כי לאינטרנט לא היה הרבה מה להציע, וגם האמון בלהפקיד את מספר הכרטיס שלך ברשת הווירטואלית העלתה חששות והפחיתה קליינטים. היום? 11 שנה אחר-כך.. זה היום שכמות הקניות בו משתווה כמעט לשל בלאק פריידי .

אז, אם אתם חובבי קניות אונליין, או חובבי מבצעים, או שניהם מחובבים עליכם באותה המידה, יש כמה וכמה אתרים שמציעים לנו סיילים מיוחדים לכבוד הסייבר מאנדיי. יש כמובן את האתרים הגדולים בחו״ל אך כדאי לעשות מראש את חשבון המיסים ודמי משלוח. כי לא תמיד מה שמופיע באתר, זה מה שתשלמי עליו בארץ. אך לפעמים המבצע כלכך שווה, שגם אחרי דמי משלוח דמי מיסים ודמי קרמבו לעובד בדואר, עדיין שווה לך לרכוש את המוצר.

להלן רשימת האתרים המומלצים:

https://www.amazon.com

https://www.walmart.com

http://www.bestbuy.com

https://he.aliexpress.com

http://t.toysrus.com/?TRU=1

לפאשניסטיות שביננו:

http://www.forever21.com

http://www.gap.com

http://www.castro.com/he/

http://tablet.hm.com/us

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית