העיפה את הרשת: ילדה קטנה בביצוע ענק שיעשה לכן את היום

כשראיתי את הביצוע המתוק הזה לא יכלתי שלא להעביר אותו בו זמנית לעשרות אנשים שונים. זה מסוג החויות שאת לא יכולה לחוות לבד, בטח לא כשמדובר בילדה בת 7 ממולדובה ששרה בעברית בקול הכי מתוק בעולם. אז גם אתכן הייתי חייבת לשתף • לראות ולא להאמין (ילדים בעולם)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
כמה קסם...
(צילום מסך מתוך פייסבוק) אמיליה אוזון, ילדה יהודיה בת 7 ממולדובה עם פרצוף טהור וקול פעמונים, עלתה לבמה בקונצרט ענק והותירה את הקהל והשופטים עם פה פעור ועיניים דומעות למול ביצוע מהפנט שלה לשיר הישראלי "צל עץ תמר ואור ירח" של זוהר ארגוב. למקרה שתהיתן, היא שרה בעברית עם מעט טעויות היגוי חינניות שרק הוסיפו חן לביצוע המתוק הזה. אני תמיד נמסה למשמע ביצועים של ילדי פלא מוכשרים עם קול פעמונים. השילוב בין המקצועיות לטוהר, הוא כל מה שמוזיקה צריכה להיות, ובד"כ כל מה שהיא לא, בעולם רווי כשרונות וכוכבים של תעשיית הביזנס-שואו והריאליטי שמוציאה תחת ידיה זמרים נפוחים ומלאי חשיבות ללא כל יחס הגיוני לערך האמיתי שלהם. אבל למה אני עוד מדברת, צפו בעצמכן ותבינו בדיוק למה היא עשתה לי את היום. ‏ מלאת חן, כשרון וטוהר (צילום מסך מתוך פייסבוק)
(צילום מסך מתוך פייסבוק)

אמיליה אוזון, ילדה יהודיה בת 7 ממולדובה עם פרצוף טהור וקול פעמונים, עלתה לבמה בקונצרט ענק והותירה את הקהל והשופטים עם פה פעור ועיניים דומעות למול ביצוע מהפנט שלה לשיר הישראלי "צל עץ תמר ואור ירח" של זוהר ארגוב. למקרה שתהיתן, היא שרה בעברית עם מעט טעויות היגוי חינניות שרק הוסיפו חן לביצוע המתוק הזה.

אני תמיד נמסה למשמע ביצועים של ילדי פלא מוכשרים עם קול פעמונים. השילוב בין המקצועיות לטוהר, הוא כל מה שמוזיקה צריכה להיות, ובד"כ כל מה שהיא לא, בעולם רווי כשרונות וכוכבים של תעשיית הביזנס-שואו והריאליטי שמוציאה תחת ידיה זמרים נפוחים ומלאי חשיבות ללא כל יחס הגיוני לערך האמיתי שלהם. אבל למה אני עוד מדברת, צפו בעצמכן ותבינו בדיוק למה היא עשתה לי את היום.

,אמיליה אוזון, ילדה יהודיה בת 7 ממולדובה עם פרצוף טהור וקול פעמונים, עלתה לבמה בקונצרט ענק והותירה את הקהל והשופטים עם פה פעור ועיניים דומעות למול ביצוע מהפנט שלה לשיר הישראלי "צל עץ תמר ואור ירח" של זוהר ארגוב. למקרה שתהיתן, היא שרה בעברית עם מעט טעויות היגוי חינניות שרק הוסיפו חן לביצוע המתוק הזה.,אני תמיד נמסה למשמע ביצועים של ילדי פלא מוכשרים עם קול פעמונים. השילוב בין המקצועיות לטוהר, הוא כל מה שמוזיקה צריכה להיות, ובד"כ כל מה שהיא לא, בעולם רווי כשרונות וכוכבים של תעשיית הביזנס-שואו והריאליטי שמוציאה תחת ידיה זמרים נפוחים ומלאי חשיבות ללא כל יחס הגיוני לערך האמיתי שלהם. אבל למה אני עוד מדברת, צפו בעצמכן ותבינו בדיוק למה היא עשתה לי את היום.,,
‏ מלאת חן, כשרון וטוהר (צילום מסך מתוך פייסבוק)]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית