לא תוכלו להפסיק לצפות: הדואט הכי מתוק בעולם

צפו ברגע משפחתי חם ונוגע של אב וביתו, יושבים על הספה בבית ושרים בדואט מדהים שכל כולו כשרון וחן • מילה שלנו: לא תפסיקו לנגן אחרי פעם אחת שתשמעו אותו (מוזיקה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
רגע מתוק וערב...
(צילום מסך מתוך יוטיוב - Claire and the Crosbys)צילום מסך מתוך יוטיוב - Claire and the Crosbys השבוע שיתפנו אתכן בביצועה כובש הלבבות של אמיליה אוזון, ילדה בת 7 עם קול פעמונים ופני מלאך שריגשה את הקהל בקונצרט ענק במולדובה, כמו גם את מליוני הגולשים ברשת בביצוע ענק וקטן, מהפנט ותמים לללהיט הישראלי 'צל עץ תמר'. אז גם את הסרטון הבא, לא תפסיקו לנגן אחרי פעם אחת שתשמעו אותו, והסיבה היחידה שלא העלינו אותו מייד היא כי לקח לנו קצת זמן עד שהצלחנו להשתחרר מכפתור הפליי בכל פעם שהוא הגיע לסופו. קלייר ראין קרוסבי, רק בת 3, אבל שרה כמו גדולה, מבצעת עם אביה, זמר במקצועו את השיר "You've Got a Friend In Me" (תמצא בי חבר)
(צילום מסך מתוך יוטיוב - Claire and the Crosbys)

צילום מסך מתוך יוטיוב - Claire and the Crosbys

השבוע שיתפנו אתכן בביצועה כובש הלבבות של אמיליה אוזון, ילדה בת 7 עם קול פעמונים ופני מלאך שריגשה את הקהל בקונצרט ענק במולדובה, כמו גם את מליוני הגולשים ברשת בביצוע ענק וקטן, מהפנט ותמים לללהיט הישראלי 'צל עץ תמר'.

אז גם את הסרטון הבא, לא תפסיקו לנגן אחרי פעם אחת שתשמעו אותו, והסיבה היחידה שלא העלינו אותו מייד היא כי לקח לנו קצת זמן עד שהצלחנו להשתחרר מכפתור הפליי בכל פעם שהוא הגיע לסופו.

קלייר ראין קרוסבי, רק בת 3, אבל שרה כמו גדולה, מבצעת עם אביה, זמר במקצועו את השיר "You've Got a Friend In Me" (תמצא בי חבר), והיא מתוקה. מאד.

המצלמה מתעדת רגע משפחתי חם ונוגע של אב וביתו, יושבים על הספה בסלון ושרים בדואט מדהים שכל כולו כשרון, יופי וחן.

אנחנו התאהבנו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית