טיפול בתקלות טכניות ובמהירות האתר

בניתם אתר לעסק? עומדים לבנות אתר? הכנו עבורכם מספר טיפים מאוד חשובים שיש להם השפעה ישירה על המיקום שלכם בגוגל (אינטרנט, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אחד הגורמים המשפיעים על דירוגו של אתר אינטרנט במנוע החיפוש של גוגל הוא רמת המהירות של האתר, הכרוכה, בעצם, בחוויית המשתמש האופטימלית, הנחשבת לאחד הפרמטרים המהותיים ביותר בסדרי העדיפויות של גוגל.

מהירות – היום יותר מתמיד

בעולם בו הפכה המרשתת לזירת החיים הטבעית של מרבית האוכלוסייה המודרנית, הצורכת מידע ללא הפסקה, אתרים איטיים, אשר אינם עומדים בציפיותיו של הגולש, הם לגמרי נחלת העבר. ככל שהשימוש במרשתת עולה, כן גובר הצורך באתרים מהירים ויעילים שיספקו חוויית שימוש משופרת לגולש, ובהתאמה, גם מהירות האתר זוכה למשקל גבוה יותר בשקלול חווית המשתמש מצד גוגל. נכון להיום, אתרים בהם מושם דגש על חוויית משתמש נוחה, מזמינה ויעילה, נהנים מדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

טיפול מקצועי בתקלות מהירות כמו גם שימוש באמצעי עזר כאלה ואחרים להגברת מהירות האתר הינם בעלי חשיבות רבה בכל הנוגע לדירוג האתר במנוע החיפוש של גוגל, וכיום, נכון לתת לסוגיית המהירות את מרב המשקל ושיקול הדעת עוד בשלב בניית האתר, במטרה למנוע טרחה מיותרת והוצאות נלוות בעתיד.

רספונסיביות

בהתחשב בעובדה שמהירות הגלישה בטלפונים ניידים נמוכה ממהירות הגלישה המתאפשרת באמצעות מחשב נייד, נודעת חשיבות מרובה לאתרים מותאמי מובייל המספקים חוויית גלישה מהירה גם באמצעות הנייד. אתר שלא עבר התאמה למובייל ומספק חוויית גלישה איטית מטלפון סלולרי הינו בעל סיכויים נמוכים לדירוג גבוה בגוגל.

איך עושים את זה פועל?

קיימים מגוון אמצעים יעילים להגברת מהירות האתר באמצעות הפחתת העומס הקיים על גביו, אם כי השאיפה לאתר קל ומהיר עשויה שלא לעלות בקנה אחד עם עיצוב האתר הרצוי. עם זאת, חשוב לדעת, כי עם כל הכבוד לעיצובו המרשים של האתר, אתר מעוצב ומרשים שאיננו נטען במהירות סבירה לא יעשה את העבודה בשטח וייצר חוויית משתמש גרועה שתבוא לידי ביטוי בדירוג נמוך בגוגל, ולכן, מבלי להקל ראש בחשיבותו של אתר נאה ומעוצב, אין לעשות שימוש בטכנולוגיות המכבידות על האתר ומומלץ לצמצם ככל האפשר את משקל הקבצים באתר, בדגש על משקל התמונות הקיימות בו. מעבר לכך, בידיו של מומחה העוסק בתחום בניית אתרים בוורדפרס ובקידומם אמצעים מקצועיים שונים המאפשרים לו לצמצם באופן משמעותי את כובד העומס הקיים על גבי האתר ולהפוך אותו לנוח ומהיר, מבלי לפגום במראהו הוויזואלי.

ההצלחה שלכם, היא ההצלחה שלנו

כשאתם מחפשים חברה לבניית ו/או קידום אתרים באשדוד או בכל מקום אחר בארץ, חשוב לכם למצוא את הידיים המקצועיות ביותר, ולא פחות חשוב מכך – חשוב לכם לכם למצוא אכפתיות, אוזן קשבת, ליווי אישי ומסור ושאיפה מתמדת ובלתי מתפשרת לקידומו המקסימלי של האתר שלכם במהירות האפשרית.

אצלנו, תמצאו מענה מקצועי ואישי כאחד, ניסיון רב והצלחות מוכחות בשטח. מאחורינו ניסיון בעבודה מול עסקים מקשת תחומים מגוונת, החל בעסקים קטנים כמו מרפאות, עורכי דין ודומיהם ועד ללקוחות גדולים כמו ערוץ הטלוויזיה "הידברות".

אנחנו כאן בשבילכם, נכונים להעניק לכם את המענה האופטימלי לעסקים מכל סוג ולקדם אתכם למיקום גבוה ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל, וזאת, במטרה להביא לכם הרבה יותר לקוחות ולהפוך את העסק לרווחי הרבה יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר