למה אנחנו נכשלים במשא ומתן עם ילדינו?

עם הכל אנחנו יכולות להתמודד, בעבודה, עם חברים מול ספקים, מוכרים ילדים של אחרים ואפילו אנשי ביטחון אך דווקא עם הילדים שלנו אנחנו מתקשים להגיע לידי הסכמה או לנהל משא ומתן פורה אנחנו נוטים להתייאש, לוותר ולהשתיק * למה זה קורה לנו? (ילדים)

טליה אדר | כיכר השבת |
מה קורה לנו כאשר הילד נעמד בלב ליבו של הסופר או חנות צעצועים ורוקע ברגליו, ואנחנו פשוט נבוכים ומיד נכנעים ונותנים לו את מה שהוא רוצה, מה קורה לנו כאשר הם מתעקשים על המשא ומתן שלהם ובסוף מנצחים אותנו, כדאי שתדעו מהם נקודות התורפה ונדע להתמודד איתם ברגע האמת.

מניפולציות

ילדים אלופים בלהפעיל עלינו מניפולציות ולגעת בנימים הכי דקים שלנו כדי שנרחם ונוותר להם, כאשר הם מקימים מהומה במקומות ציבוריים אנו נבוכים ומיד מפסיק המשא ומתן, הילד מקבל את מבוקשו ואנו את השקט שלנו בחזרה, הניגון על מצפון ההורה הטוב גם מנגנון טבעי שקיים בנו, אז תמיד תזכרו: בכי בסה"כ מחשל אותם ואותנו כהורים טובים יותר תראו אמפתיה ושיתוף אך אל תכנעו הם עוד רגע יירגעו, יישכחו ואתם הרווחת את החינוך שלהם.

כח ההתמדה

ילדים מתמידים הם מציבים לנו קשיים מידי יום על מנת להתקדם בחייהם, אנחנו כמבוגרים קצת איבדנו את כח ההתמדה, לכן אם נשים לכך לב ונחזק את כח ההתמדה שלנו, אל תשכחו שבהם תמיד בוחנים את נקודות החולשה שלנו.

ילדים הולכים על כל הקופה

הילד לא מבין במושגי 'פשרה' התפיסה שלהם כלפי העולם היא 'הכל או כלום' ככל שמתבגרים יותר, כח ההתמדה שלנו מתכהה, העמדה שלנו היא החשובה מולו להתמיד ולוותר מתי שנראה לא כהפסד חינוכי. לפעמים אנו נוטים לוותר לה בשל חוסר זמן, ועל מנת לשמור על המצב שליו ורגוע, כדאי לשים לב לכמה אפשרויות שיכולות לסייע.

1. היו קשבים - קודם תקשיבו לדרישה, ואל תגידו מיד 'לא' אלא אם כן מדובר בדבר חריג, מתן זמן לחשיבה מוריד את ההתנגדות שלהם לעניין.

2. תיצרו הסכם ביניים - כאשר אתם מזהים בעיה צרו הסכם ראשוני, אחכ' תתנו תנאים על מנת לייקר את הדבר במידה הנכונה.

3. צרו מטרה משותפת - המטרה המשותפת תביא אתכם לעשיה תנמיך התנגדויות והכי חשוב תבחנו התאמה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית