twintuition: הקשר החזק בין אחיות תאומות

לתאומים יש קשר אינטואיטיבי חזק, ככה טוענים זוגות תאומים רבים וטובים. זה קרה גם בין האחיות שרה מריוס ולאה רוג'רס, תאומות זהות בנות 35 מארה"ב, שילדו באותו היום ובאותה השעה, אבל יש רק הבדל יחיד אחד (תאומות ואינטואיציה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
שרה מריוס ולאה רוג'רס, תאומות זהות בנות 35 מארה"ב, בהחלט לקחו את האמרה "תאומים עושים הכל ביחד" צעד אחד קדימה כאשר ילדו את ילדיהן באותו יום בדיוק. והחלק הטוב ביותר? הן ילדו באותה השעה, באותה הדקה (!) בדיוק, בהתאמה לאיזורי הזמן השונים שלהן. רוג'רס הגדולה מאחותה ב-11 דקות ילדה ראשונה בשעה 1:18 לפנות בוקר בדנוור, קולורדו. כשמריוס ילדה אחריה בשעה 1:18 לפנות בוקר בלה ג'ולה, קליפורניה.

ההבדל היחידי הוא כי רוג'רס ילדה בן זכר, 'ריד יוסף', כשאחותה מריוס ילדה בת, סמנתה לין. התאומות, שתמיד חשו חיבור מיוחד סיפרו כי התרגשו מאד מצירוף המקרים המיוחד אך לא הופתעו כלל. "תמיד היה לנו חיבור חזק מאד" רוג'רס מספרת בראיון ל-Today.com, " לדוגמא, מיד כגיליתי שאני הרה ידעתי שגם אחותי התאומה בדיוק באותו המצב. מן תחושה פנימית חזקה כזאת, אני מכנה את התופעה הזו 'twintuition'" היא מחייכת, "שילוב של 'טווין' (תאומים) ואינטואיציה."

במפגש משפחתי שהם ערכו הם גילו שלא רק ששתיהן בהריון אלא שתאריכי הלידה שלהם היו בהפרש של 4 ימים בלבד!!
" בשלב זה" מספרת רוג'רס, "כבר לא יכולנו להכיל את ההתרגשות והתחלנו לרקוד ולקפוץ סביב שולחן האוכל מרוב שמחה", היא צוחקת. "מה שלא ידענו אז. זה שאנחנו עתידות ללדת את התינוקות שלנו באותה שעה בדיוק!! זה באמת תופעה נדירה."

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית